واکنش کلوپ به صعود به مرحله بعدی جام حذفی انگلیس

واکنش کلوپ به صعود به مرحله بعدی جام حذفی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که در این روز ها به خاطر عملکرد ضعیفی که در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس داشته است تحت فشار است موفق شد با پیروزی مقابل ولورهمپتون در رقابت های جام حذفی انگلیس از زیر فشار ها تا حدودی خارج شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی هاروی الیوت در دقیقه ۱۳ موفق شد تک گل لیورپول را به ثمر برساند و به این ترتیب کمک ویژه ای به صعود لیورپول به مرحله بعد کرد.

یورگن کلوپ درباره درخشش هاروی الیوت در این بازی گفت:« هاروی الیوت خوب کار کرد؛ به ویژه پس از ضربه‌ای که در ابتدای کار به مچ پایش وارد شد. همان طور به کار ادامه داد و گلش هم خارق العاده بود. امروز چند نفر در حد بهترین بازیکن زمین ظاهر شدند. ما در نیمه اول خوب بودیم، در نیمه دوم لحظات خوبی داشتیم.»

کلوپ درباره عملکرد تیمش در این بازی گفت:« ما بازی را برای بخش زیادی کنترل کردیم ولی در انتهای کار باید به سختی می‌جنگیدیم. خیلی خوب بود؛ همان واکنشی که می‌خواستیم ببینیم.»

کلوپ درباره پیروزی در این بازی و صعود به مرحله بعدی جام حذفی واکنش جالبی نشان داد و گفت:« انگار سال‌ها از تجربه کردن حس برنده شدن و خوب بازی کردن‌مان می‌گذرد.»

1470