چهار پیشنهاد برای وینگر نفت

چهار پیشنهاد برای وینگر نفت

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با چند پیشنهاد ویژه مواجه شده و قصد دارد این تیم را در پنجره زمستانی ترک کند.

به گزارش فوتبالی، رضا دهقانی که در ابتدای فصل با نظر رضا مهاجری از تراکتور راهی نفت مسجد سلیمان شد و طی دوران حضور این مربی به خوبی توانست خواسته‌های او را برآورده کند در ادامه دچار مصدومیت شد و با از دست دادن دیدار هفته چهاردهم، در آخرین دیدار نیم فصل برای دقایقی مقابل ملوان بندرانزلی فرصت بازی پیدا کرد.

دهقانی در نیم فصل اول در 9 مسابقه به صورت ثابت در میان بازیکنان منتخب کادرفنی حضور داشت و در 4 مسابقه نیز به عنوان بازیکن جانشین مورد استفاده قرار گرفت. دهقانی در  13 بازی که به میدان رفت  با ثبت 3 گل و 3 پاس گل یکی از بهترین‌های تیم بحران‌زده مسجدسلیمانی بود..

دهقانی که در سپاهان چهره شد و در ادامه در پرسپولیس و تراکتور زد، با پیشنهاداتی از چند تیم لیگ برتری روبه رو شده که قرار است پس از توافق دوجانبه برای جدایی از جمع مسجدسلیمانی‌ها، تیم آینده خود را انتخاب خواهد کرد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است 4  باشگاه فولاد، مس کرمان، مس رفسنجان و استقلال به دنبال جذب این وینگر نفت مسجد سلیمان هستند و این احتمال وجود دارد او در نیم فصل دوم به یکی از این 4 تیم محلق شود.

7655