کریمی: لیدرهای نفت مسجدسلیمان ما را تهدید کردند/ مجانی بازی می‌کنیم

کریمی: لیدرهای نفت مسجدسلیمان ما را تهدید کردند/ مجانی بازی می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم نفت مسجدسلیمان از ورود لیدرهای این تیم به رختکن و تهدید بازیکنان پس از باخت برابر استقلال خبر داد.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین کریمی هافبک نفت مسجدسلیمان پس از شکست برابر استقلال، اظهار داشت: بازیکنان خوب و جوانی داریم و نیمه اول را خوب نبودیم و از دست دادیم، البته با استقلال بازی داشتیم که قهرمان فصل گذشته است.

کریمی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط نفت مسجدسلیمان را همه می‌دانند و پول نیست. هفته هفتم که پرسپولیس را شکست دادیم وعده پول دادند، هر هفته می‌آیند و وعده می‌دهند و این تیم را دچار بحران کرده است.

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره ورود لیدرها به رختکن این تیم و تهدید کردن بازیکنان، خاطرنشان کرد: می‌خواهم به مسئولان استانی بگویم پول نمی‌دهید و ما مجانی بازی می‌کنیم عیبی ندارد اما اینکه یک لیدر وارد رختکن شود و تهدید کند بیاید مسجد سلیمان، من هم بچه اصفهانم و می‌گویم بیا شهر ما. مسئولان این مشکل را بررسی نکنند، دیگر به مسجد سلیمان نمی‌روم و خودشان ضرر می‌کنند.

کریمی افزود: وقتی عنایتی برای مصاحبه به سالن نشست خبری رفت، لیدرها وارد رختکن شدند و نمی‌دانم از کجا آمده‌اند و با آنها درگیر شدم.

2636