رناتو داسیلویرا در گفت‌و‌گو با فوتبالی: جدا شدم چون باشگاه مهاجم خارجی می‌خواست!

رناتو داسیلویرا در گفت‌و‌گو با فوتبالی: جدا شدم چون باشگاه مهاجم خارجی می‌خواست!

 پایگاه خبری فوتبالی –  مدافع برزیلی نیم‌فصل نخست سپاهان می‌گوید ارتباط خوبی با مورایس داشته و برای ترک این تیم، با باشگاه اصفهانی به توافق رسیده است.

 به گزارش فوتبالی، از ابتدای فصل جاری که ژوزه مورایس پرتغالی به همراه دستیارانش هدایت سپاهان را به عهده گرفتند، خریدهای خارجی و بعضا پرسروصدا طلایی‌پوشان آغاز شد. مورایس که نشان داده به بازیکنان برزیلی علاقه خاصی دارد، در یکی از نخستین انتخاب‌های خود به سراغ رناتو داسیلویرا، مدافع  ساله برزیلی و شاغل در سری B این کشور رفت.

 رناتو در تمام دقایق دوازده دیدار ابتدایی سپاهان در لیگ بیست و دوم برای طلایی‌پوشان به میدان رفت و به نظر می‌رسید مورایس برای قراردادن داسیلویرا در قلب دفاعی به او اعتماد کامل دارد. با این حال از دیدار با نفت مسجد سلیمان، این بازیکن شانسی برای بازی پیدا نکرد و هموطنش، نیلسون جونیور جای او را در ترکیب سپاهان گرفت.

 در شرایطی که کمتر کسی جدایی مدافع محبوب مورایس را حداقل تا پایان لیگ تصور می‌‎کرد، رناتو در نقل‎‌وانتقلات زمستانی از سپاهان جدا شده و به نوریزونتینو در سری B پیوست. 

این مدافع برزیلی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی، درباره تجربه حضورش در سپاهان و همچنین دلیل جدایی‌اش از این تیم صحبت کرده است.

 سپاهان مدعی قدرتمندی برای قهرمانی است

سپاهان یکی از غول‌های فوتبال ایران است. باشگاهی که ساختار و امکانات کاملی را در اختیار ورزشکار و همچنین خانواده‌ او قرار می‌دهد. تیمی که با حضور افراد شایسته در همه بخش‌هایش، فوق‌العاده سازمان‌دهی شده است. آن‌ها مدعی قدرتمندی برای قهرمانی است‌. بسیار خوشحالم که بخشی از فرآیند این باشگاه بود.

 شاید یک روز برگشتم

بازگشت به سپاهان؟ چرا که نه؛  شاید یک روز دوباره به سپاهان برگشتم. کسی چه می‌داند؟

در همه شهرها استقبال خوبی از ما انجام می‌شد

هواداران سپاهان باورنکردنی هستند. آن‌ها در هر زمان تیم را حمایت می‌کنند و بیشتر از همه، سزاوار  قهرمانی هستند. نه فقط در اصفهان که همیشه از ما حمایت می‌کردند، بلکه خوب به یاد دارم که در تمام شهرهایی که برای بازی رفتیم، استقبال خیلی مناسبی از ما انجام می‌شد.

 می‌خواهم از مردم ایران بگویم که به آن‌ها احترام می‌گذارم و تحسین‌شان می‌کنم. دوستان زیادی در تیم و شهر اصفهان پیدا کردم که دلم برایشان تنگ شده است. اما این اتفاقات، روال عادی فوتبال است. ایرانی‌ها مردمی سخت‌کوش، مهمان‌نواز و صمیمی هستند. 

ارتباط خوبی با مورایس داشتم

من و مورایس ارتباط خوبی باهم داشتیم. حرف بیشتری برای گفتن ندارم!

سپاهان دنبال مهاجم خارجی بود

دلیل جداشدنم از سپاهان، پیشنهادی بود که از برزیل دریافت کردم. در این رابطه من و باشگاه به توافق رسیدیم چون آن‌ها می‌خواستند خارجی دیگری را برای پست مهاجم به خدمت بگیرند.

گفت و گو از سروش فدایی

2509