سپاهان و مورایس به دنبال شکستن طلسم ذوب‌آهن

سپاهان و مورایس به دنبال شکستن طلسم ذوب‌آهن

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد فوق‌العاده سپاهان زیر نظر مورایس در 4 بازی اخیر این تیم را به شانس جدی قهرمانی تبدیل کرده است.

به گزارش فوتبالی، شاید تا چند هفته قبل، فاصله پنج امتیازی با صدر جدول هواداران سپاهان را نگران می‌کرد اما 4 برد متوالی در لیگ برای طلایی‌های اصفهان و البته دو لغزش پیاپی برای پرسپولیس، همه چیز را برای مورایس و شاگردانش تغییر داد.

صدرنشینی سپاهان در لیگ برتر اصلا تصادفی به نظر نمی‌رسد، آنها به لحاظ فنی آماده‌ترین و بهترین تیم این روزهای لیگ برتر هستند، تیمی که با داشتن یک مربی بزرگ روی نیمکت، به تاخت و تاز در لیگ برتر ادامه می‌دهد، سپاهان هفته گذشته با برتری مقابل فولاد کاری کرد که طلسم هفت ساله نبردن در اهواز شکسته شود.

انتخاب مورایس، سپاهان را به دوره تازه‌ای پرتاب کرده است، شاید آنها در بعضی از هفته‌های نیم‌فصل اول شبیه یک مدعی به نظر نمی‌رسیدند اما به مرور زمان شکل دلخواه‌شان را پیدا کردند. حالا سپاهان نیم‌فصل دوم لیگ برتر را رویایی شروع کرده است.

سپاهان مورایس در شروع نیم‌فصل دوم، دو مدعی جدی قهرمانی یعنی استقلال و گل گهر را شکست داده‌اند، در زمین تیم سخت‌جان نساجی نیز به برتری رسیده‌اند و بعد از 7 سال طلسم نبردن فولاد در اهواز را شکستند تا بعد از مدت‌ها، لذت صدرنشینی را لمس کنند.

آنها این هفته در دربی نصف جهان به مصاف ذوب آهن خواهند رفت و برای حفظ صدرنشینی مورایس و شاگردانش به 3 امتیاز این بازی نیاز ویژه دارند.

مهدی تارتار، سرمربی سبز‌پوشان در سه تجربه قبلی‌اش در دربی اصفهان شکست‌ناپذیر بوده و موقعیت حساس کاری‌اش در ذوب‌ آهن، انگیزه‌های بسیار زیادی برای پاره کردن پیروزی‌های سپاهان در لیگ دارد که این موضوع می تواند به اهمیت این بازی افزوده و کار را برای مورایس و شاگردانش تا حدودی سخت کند.

سرمربی پرتغالی سپاهانی‌ها که بعد از پیروزی برابر فولاد با تبریک آقای خاص، مورینیو، مواجه شد تا اهمیت کارش در فوتبال ایران را بیشتر درک کند،حالا قصد دارد به طلسم نبردن ذوب آهن طی چند بازی گذشته سپاهان پایان دهد.

7655