بازیکنی که با دست و پا به پرسپولیس گل زد!(عکس)

بازیکنی که با دست و پا به پرسپولیس گل زد!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- زننده گل پیروزی‌بخش هوادار، سابقه گلزنی برابر پرسپولیس را پیش‌تر هم داشته و می‌توان او را متخصص باز کردن دروازه سرخ‌پوشان دانست.

 به گزارش فوتبالی، محمدجواد محمدی در واپسین دقایق بازی با پرسپولیس گل برتری هوادار را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد تا شاگردان الهامی در عین ناباوری، سرخ‌پوشان را در آزادی مغلوب کنند. اشتباه مرگبار فرجی نقش اصلی را روی این گل سه امتیازی داشت و پاس به عقب ضعیف او برای بیرانوند، محمدی را در موقعیت تک به تک قرارداد تا این مهاجم هم در یک شرایط سخت و در حالیکه در محاصره دو مدافع پرسپولیس بود و بیرانوند هم به خوبی زاویه را بسته بود، بین زمین و هوا و در حال لیز خوردن، شوت بزند و دروازه پرسپولیس را باز کند. 

محمد جواد محمدی به خوبی از اشتباه فرجی بازیکن تازه تعویض شده پرسپولیس استفاده کرد و از پاشنه آشیل این فصل پرسپولیس، یعنی جناح چپ این تیم به خوبی استفاده کرد و تگ گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

 البته این نخستین گلِ محمدی در برابر پرسپولیس نبوده و او یک بار دیگر هم گلی جنجالی را با پیراهن هوادار به پرسپولیس زده بود. محمدی در دیدار رفت فصل قبل با دست دروازه پرسپولیس را باز کرد و در توقف خانگی این تیم نقش داشت چرا که آن مسابقه با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و پرسپولیس دو امتیاز از دست داد.


 حالا یک سال بعد دوباره محمدی و باز هم در ورزشگاه آزادی موفق به گلزنی شد؛ اما این بار نه با دست و کاملا سالم! با این تفاوت که گل این فصل او، سه امتیاز را به حساب هوادار واریز کرد. محمدی که سابقه حضور و بازی و عضویت در استقلال را دارد، با این گل، برای استقلالی ها هم پیام آور شادی شد چرا که حالا پرسپولیس و استقلال هم امتیاز هستند و قرمزها به لطف تفاضل گل در رده دوم جدول قرار دارند. 

بازی فردای سپاهان و ذوب آهن هم با این گل حساس تر شد چرا که سپاهان اگر بتواند از سد ذوب بگذرد که احتمالش کم نیست، آن وقت فاصله اش با پرسپولیس و استقلال به سه امتیاز می رسد. پرسپولیس و سپاهان در بازی برگشت باید در تهران به مصاف هم بروند. بازی که برای پرسپولیسی ها حساس تر هم می شود. البته این دو تیم قبل از این بازی در جام حذفی هم باید در اصفهان به مصاف هم  بروند.

2509