گزینه احتمالی اتلتیکو مادرید برای جانشینی سیمئونه

گزینه احتمالی اتلتیکو مادرید برای جانشینی سیمئونه

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلینو گارسیا دل تورال می خواهد که به سرمربی بعدی اتلتیکو مادرید تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آستوریایی در هفته های اخیر پیشنهادهای مختلف را رد کرده است چرا که می خواهد هدایت تیم مادریدی را به عهده بگیرد. مارسلینو خیلی امیدوار بود که به جایگزین لوئیز انریکه در تیم ملی اسپانیا تبدیل شود اما در نهایت دلافوئنته برای این پست انتخاب شد. حالا مارسلینو امید زیادی دارد تا به جانشین سیمئونه در اتلتیکو مادرید تبدیل شود و به همین خاطر وکیل جدیدی را انتخاب کرده تا به هدفش دست پیدا کند.

سیمئونه تا سال 2024 با اتلتیکو قرارداد دارد اما عملکرد ضعیف این تیم، جایگاهش را تضعیف کرده است. در حقیقت مارسلینو امیدوار است که سیمئونه در تابستان برکنار شود تا بتواند جای او را بگیرد.

مارسلینو تجربه حضور در تیم هایی نظیر ویارئال و بیلبائو را هم دارد اما حس می کند که حضور در اتلتیکو می تواند سکوی پرتاب بزرگی برایش باشد و به همین خاطر می خواهد منتظر جانشینی سیمئونه بماند.

البته مدیران اتلتیکو به گزینه های دیگری هم فکر می کنند که یکی از آنها مائوریسیو پوچتینو است. در حقیقت مربی آرژانتینی هم در ماه های اخیر بدون تیم بوده است و با توجه به دوران حضورش در اسپانیول شناخت خوبی نسبت به فوتبال اسپانیا دارد.

4125