موسوی: هر ۲ تیم می‌توانستند برنده باشند/ اولین بار بود این جو فوق‌العاده را تجربه کردم

موسوی: هر ۲ تیم می‌توانستند برنده باشند/ اولین بار بود این جو فوق‌العاده را تجربه کردم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع نساجی بعد از تساوی این تیم مقابل استقلال در حضور تماشاگران پرشور نساجی گفت: نکته مهم بازی این بود که جو بازی از سوی هواداران و بازیکنان دو تیم فوق‌العاده بود و من برای اولین بار بود که این جو را تجربه می کردم.

به گزارش فوتبالی، احمد موسوی، بازیکن نساجی پس از تساوی یک‌ بر یک نساجی مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خداراشکر بازی خوبی بود و دو تیم فوتبال قشنگی ارائه دادند و بازی هم در نهایت مساوی شد. نکته مهم بازی این بود که جو بازی از سوی هواداران و بازیکنان دو تیم فوق‌العاده بود و من برای اولین بار بود که این جو را تجربه می کردم.

مدافع تیم نساجی افزود: جای هواداران در استادیوم‌ها خالی بود. واقعا حس لذت‌بخشی بود و امیدوارم حضور آن‌ها ادامه داشته باشد.

وی درباره روند نساجی در دو بازی اخیر گفت: چند هفته‌ای از نظر فوتبالی خوب بازی کردیم اما نتایجی که می‌خواستیم نشد. خداراشکر در بازی جام‌ حذفی به پیروزی رسیدیم و این بازی نیز مقابل استقلال به حداقل امتیاز رسیدیم. خدا را شکر استرسی که داشتیم حل شد. امیدوارم بتوانیم به این روند به خوبی ادامه بدهیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. 

2636