حامد شیری: از بازی مقابل تماشاگران لذت بردیم

حامد شیری: از بازی مقابل تماشاگران لذت بردیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن فوتبال نساجی معتقد است که حضور هواداران، مسیر بازی را تغییر داد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال و نساجی در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حامد شیری، مدافع میانی باشگاه فوتبال نساجی مازندران پس از این تساوی گفت: حضور هوداران در استادیوم به بازی رنگ و بوی خاصی داد و بعد از مدت‌ها از بازی کردن لذت بردیم. با حضور هواداران خودمان، انگیزه‌ها بالا رفت و شرایط بازی کلا فرق کرد.

او ادامه داد: بازیکنان استقلال هم از حضور تماشاگران تیم ما لذت بردند. تیم استقلال در این بازی موقعیت‌های خوبی داشت. تیم ما هم می توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند تا برنده بازی باشیم.

شیری در واکنش به این که این بازی حاشیه‌ای نداشت گفت: هیچ‌گاه در ورزشگاه ما حاشیه‌ای وجود نداشته است. چندین سال بوده که در این‌جا بازی می‌کنم و ندیدم تماشاگران به بازیکنان و تماشاگران تیم حریف بی‌احترامی کنند. هواداران نساجی فقط تیم خود را تشویق می‌کنند.

وی در پایان گفت: جام حذفی را پیروز شدیم و در این بازی هم مساوی کردیم. امیدوارم روند خوب خود را تکرار کنیم تا در انتهای فصل امتیاز بگیریم و جایگاه خود را بهبود ببخشیم.

2636