مدافع تعویضی تراکتور گل نفت را به تعویق انداخت

مدافع تعویضی تراکتور گل نفت را به تعویق انداخت

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع چپ تراکتور با جای‌گیری مناسب مانع از گلزنی نفت آبادان در اواسط نیمه دوم شد.

به گزارش فوتبالی، شاید نجات دروازه تراکتور توسط ابوالفضل رزاق‌پور، در سایه درخشش اسدی و برد مهم خارج از خانه تراکتور گم شد ولی اگر بادقت به بازی نگاه کرده باشید، متوجه اهمیت این نجات دروازه در دقیقه ۶۳ دیدار خواهید شد.

دقیقه ۶۰ بود که رزاق‌پور به جای پوریا آریاکیا به بازی آمد و درست سه دقیقه پس از ورود خود با یک جای‌گیری مناسب مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد تا اختلاف دو تیم به حداقل نرسد.

حکیم نصاری بازیکن آبادانی‌ها پس از نفوذ به قلب دفاعی تراکتور و پشت سر گذاشتن مدافع این تیم، ضربه خود را روانه دروازه حریف کرد که توپ از محمدرضا اخباری نیز گذشت و درحالی که مهاجمی دیگر از نفت برای ضربه به توپ تکل زده بود، همه چیز مهیای به ثمر رسیدن گل اول زردپوشان بود که رزاق‌پور با حضور به موقع و ضربه به زیر توپ مانع از گلزنی آبادانی‌ها در اواسط بازی شد.

اگر این موقعیت جدی نفت در دقیقه ۶۳ به گل می‌نشست، اختلاف بین دو تیم به حداقل می‌رسید و باتوجه به زمان باقی‌مانده ممکن بود روال بازی به کل تغییر کند. البته در ادامه نفتی‌ها در دقیقه ۸۷ توسط مهدی ممی‌زاده به گل رسیدند و درنهایت اخباری نتوانست چهارمین کلین‌شیت پیاپی خود را ثبت کند.

1997