اگر رونالدو بود، منچستریونایتد مقابل لیورپول تحقیر نمی‌شد

اگر رونالدو بود، منچستریونایتد مقابل لیورپول تحقیر نمی‌شد

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس ساها مهاجم اسبق منچستریونایتد مدعی است که کریستیانو رونالدو می توانست جلوی تحقیر شیاطین سرخ مقابل لیورپول را بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس استادیوم آنفیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت، لیورپول با نتیجه عجیب و غریب هفت بر صفر، منچستریونایتد را تحقیر کرد. داروین نونیر (2 بار)، کودی گاکپو (2 بار)، محمد صلاح (2 بار) و روبرتو فیرمینو گلزنان قرمزهای بندرمرسی ساید بودند.

به نقل از سایت گل، لوئیس ساها در مصاحبه‌ای گفت: "خروج رونالدو از الدترافورد، باعث شروع یک دوره جدید برای یونایتد و اریک تن هاگ شد تا خودشان سرنوشت‌شان را تعیین کنند و حتی توانستند بعد از مدت زیادی به یک جام قهرمانی برسند و حالا باشگاه ذهنیت بهتری نسبت به چند سال قبل دارد. حالا که ذهنیت باشگاه بهتر شده، فکر می کنم آن‌ها اگر رونالدو را در اختیار داشتند، می توانستند وضعیت ایده‌آلی داشته باشند. البته که باور این قضیه سخت است، اما وقتی من دیدم که یونایتد با نتیجه 7-0 از لیورپول شکست می خورد، به این فکر افتادم که رونالدو می توانست به آن‌ها کمک کند."

کریستیانو رونالدو در جریان مسابقات جام جهانی 2022، با توافقی دوطرفه با سران منچستریونایتد، از این باشگاه جدا شد و به النصر عربستان پیوست.

4416