لک‌ مقابل تی‌تی‌ها، بازهم‌ جریمه و جنجال در راه است؟

لک‌ مقابل تی‌تی‌ها، بازهم‌ جریمه و جنجال در راه است؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازگشت حامد لک به تبریز و بازی مقابل تراکتور با حضور تی‌تی‌ها می‌تواند یکی از اتفاقات جالب هفته باشد.

به گزارش فوتبالی، جذاب‌ترین چهره بازی تراکتور - مس رفسنجان در ورزشگاه یادگار امام تبریز بدون هیچ شک و تردیدی حامد لک، سنگربان نارنجی‌هاست. دروازه‌بانی که سابقه دو فصل بسیار متفاوت در تراکتور را دارد ولی رابطه وی با تیم دوران سربازی خود اکثرا گل‌وبلبل نبوده است!

ماجراهای لک با تراکتور به سانِ قصه هزار و یک شب طولانی است. از کلین‌شیت در تمامی بازی‌های جام حذفی در اولین قهرمانی تراکتور در فوتبال ایران تا روزهای پرنوسان لیگ چهاردهم و اشتباهات تاثیرگذار دروازه‌بان جوان آن روزهای تی‌تی‌ها که باعث از دست رفتن قهرمانی لیگ برتری شد که در نزدیک‌ترین و ملموس‌ترین حالت ممکن برای تبریزی‌ها قرار داشت.

شاید هم لک بدشانس بود که آخرین تجربه مشترک وی با پیراهن قرمز تراکتور بازی معروف این تیم برابر نفت تهران بود تا همکاری وی با قرمزها به بدترین شکل ممکن به پایان برسد. با تمام این اوصاف حامد لک معمولا در تبریز سیبل شعارها و هجمه‌هاست و آخرین بار نیز این اتفاق در بازی نیمه تمام فصل قبل تراکتور برابر پرسپولیس رخ داد که لک با واکنش ملایم خود که به سمت سکوها دست زد، تنش چندانی با پرشورها تجربه نکرد.

حال لک دوباره باید به استادیومی برگردد که میزبان طرفداران تراکتور در این بازی خواهد بود.. باتوجه به هجمه‌ شدید تی‌تی‌ها به سعید آقایی بازیکن سابق پرسپولیس که منجر به جریمه دویست میلیون تومانی سرخ‌پوشان نیز شد، باید ببینیم واکنش این بار سکوها به حامد لک چیست و آیا پرشورها صابون جریمه و محرومیت احتمالی را به تن خود می‌ما‌لند یا نه؟

1997