افزایش ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس و سپاهان

افزایش ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس و سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس سهمیه حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی را افزایش داد.

به گزارش فوتبالی، پس از اعتراض هواداران پرسپولیس و پیگیری مدیران این باشگاه، 3200 بلیت جدید برای بازی سپاهان قرار است به فروش برسد تا با احتساب سهمیه فروش رفته تعداد هواداران این تیم در بازی مقابل سپاهان به 8 هزار نفر برسد.

این سهمیه در حالی به هواداران پرسپولیس اختصاص پیدا کرده که هنوز سامانه باز نشده اما شرکت توسعه و تجهیز به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که امروز سامانه باز می‌شود تا هواداران این تیم بلیت بخرند.

به این ترتیب بازی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه 80 هزار نفری آزادی با حضور هشت هزار تماشاگر برگزار می‌شود و طبقه دوم ورزشگاه آزادی به مانند بخشی از طبقه اول که از مهر ماه تحت تعمیر قرار دارد همچنان بدون استفاده است و تماشاگران در طبقه اول مستقر می‌شوند.

از سوی دیگر گفته می‌شود هواداران سپاهان نیز قرار است با 30 دستگاه اتوبوس برای این بازی راهی تهران شوند که باید دید حضور آنها در ورزشگاه و واکنش پرسپولیسی‌ها به این اتفاق، حاشیه‌ای ایجاد خواهد کرد یا نه.

پرسپولیسی‌ها معتقد هستند سهمیه اختصاص یافته به سپاهانی‌ها بر خلاف عرف معمول است و موجب می‌شود سهمیه، 80 به 20 شود و این در حالیست که در بازی دو تیم در جام حذفی، فقط 10 درصد سکوها به هواداران پرسپولیس اختصاص پیدا کرده بود.

7655