رسیدن به سیدجلال با اسم رمز تمرینِ خوب/ کاپیتان کیانی هنوز می‌خواهد ادامه دهد

رسیدن به سیدجلال با اسم رمز تمرینِ خوب/ کاپیتان کیانی هنوز می‌خواهد ادامه دهد

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان تراکتور مدعی شده با استراحت و تمرین مناسب همچنان می‌خواهد به فوتبال خود ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، اوایل فصل شنیده می‌شد باشگاه تراکتور تمایل دارد مهدی کیانی کاپیتان ارزنده و قدیمی خود کار را به عنوان مربی و یا حداقل بازیکن - مربی ادامه دهد تا آرام آرام وارد جرگه مربیان شده و کنار تیم‌ محبوب خود حضور داشته باشد.

موضوعی که مورد موافقت کاپیتان تراکتور قرار نگرفت و وی تاکید داشت صرفا به عنوان بازیکن با تیم ادامه خواهد داد. با این حال امسال قرارداد کیانی با تراکتور به پایان می‌رسد و از این رو صحبت بازنشستگی این بازیکن مطرح شده است. موضوعی که خبرنگاران بعد از بازی با مس رفسنجان احتمال وقوع آن را از باتجربه‌ترین بازیکن تراکتور جویا شدند.

کیانی اما در پاسخ اعلام کرد که با تمرین و استراحت خوبی که دارد، فعلا قصد بازنشستگی ندارد و می‌خواهد به فوتبالش ادامه دهد. وی هم‌چنین اظهار داشت که اگر تراکتور بخواهد، وی به همکاری خود با این باشگاه ادامه خواهد داد و درغیر این صورت، همچنان خود را همیشه تراکتوری دانسته و می‌داند.

بعد از اظهارات کیانی یکی از خبرنگاران از وی پرسید که آیا قصد رسیدن به رکورد سیدجلال حسینی را دارد یا نه که کاپیتان قرمزها ضمن رد نکردن این موضوع، با خنده اعلام کرد که سیدجلال دوست اوست.

 در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل گفته می‌شد کیانی‌‌ پیشنهادی هم از یک تیم مطرح لیگ یکی‌ دارد که درنهایت وی در جمع تراکتوری‌ها ماندگار شد. پرواضح است که اولویت کیانی که در تمرینات تیمش هم بسیار با انگیزه و پرتلاش نشان می‌دهد، ادامه دادن با تیم محبوب خود است ولی باید ببینیم آیا مدیران باشگاه تبریزی در انتهای فصل، قصد ادامه همکاری و تمدید قرارداد کاپیتان ۳۶ ساله و پا به سن گذاشته خود را خواهند داشت یا نه.

1997