گزارش ویژه/ استقلال با پرداخت طلب استراماچونی، پادووانی و شباب الاهلی از آسیا حذف نمی شود

گزارش ویژه/ استقلال با پرداخت طلب استراماچونی، پادووانی و شباب الاهلی از آسیا حذف نمی شود

پایگاه خبری فوتبالی- آبی های تهران با پرداخت بدهی به استراماچونی، پادوانی و شباب الاهلی می‌توانند مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

به گزارش فوتبالی، کمتر از دو روز تا پایان مهلت آبی ها پرداخت بدهی های قطعی این تیم به طلبکارانش فرصت باقی مانده و البته آنطور که مشخص است باشگاه استقلال همچنان در پرداخت بدهی خود ناکام مانده اما نکته مهم اینجاست که آبی ها علیرغم دست و پنجه نرم کردن با پرونده های متعدد، تنها با مختومه کردن سه پرونده می‌توانند مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنند.

طبق مقررات جدید لیگ قهرمانان آسیا، هر باشگاه باید پرونده های مالی قطعی تا تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۱ را پرداخت و نهایتاً تا دهم فروردین ماه ۱۴۰۲ با طلبکاران خود تسویه حساب کند و بدهی معوقی نداشته باشد. با این اوصاف آبی ها با پرداخت بدهی خود در سه پرونده استراماچونی، پادوانی و شباب الاهلی، به همراه پرونده داخلی احمد موسوی می‌توانند از این مخمصه بگریزند.

باشگاه استقلال هم برای گرفتن رضایت موسوی کار سختی در پیش ندارد و با دادن چک به این بازیکن مشکل آبی ها در پرونده داخلی این تیم حل می‌شود.

آبی های تهرانی هم ظاهراً در تلاش هستند تا ابتدا منابع مالی برای بزرگترین بدهی خود را فراهم و سپس همه بدهی شان از کوچک تا بزرگ را یکجا پرداخت کنند. با این حال تا این لحظه مشکلات مالی استقلال به قوت خود باقی است و تغییری در روند پرداخت بدهی های این تیم صورت نگرفته است. هر چند امیدواری هایی هم به وجود آمده اما هنوز چیزی قطعی نشده است!

۷۷۶۸