متهم ردیف شماره یک باخت: مثل بازی رفت رامتین سلیمان زاده!

متهم ردیف شماره یک باخت: مثل بازی رفت رامتین سلیمان زاده!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع باتجربه نارنجی پوشان به سوژه انتقادی کاربران در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس با تک گل گولسیانی از روی نقطه پنالتی بازی حساس هفته بیست و چهارم مقابل مس رفسنجان را پیروز شد. پنالتی اعلام شده به سود قرمزها یکی از عجیب‌ترین خطاهای پنالتی لیگ برتر محسوب می‌شود که به شهادت تصاویر تلویزیونی و به اعتقاد کارشناسان داوری بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد.

رامتین سلیمان‌زاده، یکی از بازیکنان مورد اعتماد محمد ربیعی است که در این فصل عملکرد مطمئنی در خط دفاعی مس رفسنجان داشته است. سلیمان‌زاده در صحنه منجر به پنالتی خواست مانع تک به تک شدن مهدی عبدی و حامد لک شود اما این مدافع باتجربه به مانند نیم فصل اول مرتکب خطای پنالتی و در ادامه کارت قرمز شد تا علاوه بر اینکه تیمش 10 نفر شد موجبات شکست نارنجی‌پوشان را هم فراهم کند. 

سلیمان‌زاده در بازی رفت که در ورزشگاه آزادی برگزار شده بود با خطای هند، مرتکب خطای پنالتی شده بود تا تیمش آن بازی را هم با یک گل در خارج از خانه واگذار کند. در صحنه منجر به پنالتی دور رفت که روی سانتر سعید صادقی از روی نقطه کرنر رخ داد سلیمان زاده قصد داشت با گذاشتن دستش روی کتف حریف مانع پریدن او شود اما بازیکنی که با او یارگیری کرده بود نپرید و توپ به دست باز شده مدافع مس برخورد کرد.

سلیمان زاده هر چند با انتقاد کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شد اما محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی حسابی از او دفاع کرد و گفت: "رامتین سلیمان‌زاده از نظر من یکی از بهترین مدافعان ایران است و مورد حمایت شدید من، تیم و هواداران مس است زیرا تاکنون بازی‌های بسیار خوبی کرد‌. فکر می‌کنم اخراج او هم ‌اشتباه داوری بود و حقش نبود پنالتی گرفته شود. دیگر بیشتر از این صحبت نمی‌کنم. رامتین کارش را خیلی درست انجام می‌دهد."

رامتین سلیمان‌زاده، هر چند از سوی کادر فنی مورد حمایت قرار گرفت اما با اشتباه بزرگش در 2 بازی رفت و برگشت سبب شد تیمش شکست بخورد و این درحالی بود که اگر او امشب اخراج نمی‌شد قطعا قرمزها شب سختی را در رفسنجان سپری می کردند.

7655