تصویر جالبی از پنالتی مسی در فینال جام جهانی که به نظر می‌رسد پنالتی گل نمی‌شود

تصویر جالبی از پنالتی مسی در فینال جام جهانی که به نظر می‌رسد پنالتی گل نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین با کاپیتانی لیونل مسی موفق شد در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به قهرمانی برسد و جام قهرمانی را پس از سالیان سال بالای سر ببرد تا لئو مسی بالاخره به آرزوی دیرینه خود برسد و برای اولین بار در دوران حرفه ای خود قهرمان جام جهانی شود.

به گزارش فوتبالی، در فینال جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی فرانسه و تیم ملی آرژانتین در پایان 120 دقیقه به تساوی سه بر سه رسیدند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی، این لیونل مسی بود که پنالتی اول تیم ملی آرژانتین را زد. مسی پنالتی خود به شکلی آرام زد و آن را وارد دروازه تیم ملی فرانسه زد. هوگو لوریس که دروازه بان تیم ملی فرانسه بود، روی این صحنه منتظر تصمیم مسی ماند و پس از آن به سمت توپ شیرجه زد اما دستش به توپ نرسید و این توپ وارد دروازه شد.

اما در این تصویر جالب این طور به نظر می رسد که هوگو لوریس در آستانه مهار پنالتی لیونل مسی قرار دارد و می تواند آن را بگیرد با این که در واقعیت چنین اتفاقی رخ نداده است. در واقع اگر کسی خبری از نتیجه این ضربه پنالتی نداشته باشد، با دیدن این تصویر گمان می کند که پنالتی لیونل مسی توسط هوگو لوریس مهار شده است و این ضربه به گل تبدیل نشده است!

1470