رزاق‌پور: برای بازی با سپاهان نگران نیستیم/ پیشاپیش رکوردشکنی عباس‌زاده مبارک!

رزاق‌پور: برای بازی با سپاهان نگران نیستیم/ پیشاپیش رکوردشکنی عباس‌زاده مبارک!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ تراکتور عنوان برترین گلزن تاریخ تراکتور در لیگ برتر را پیشاپیش به محمد عباس‌زاده تبریک گفت!

به گزارش فوتبالی، سیدابوالفضل رزاق‌پور مدافع چپ تراکتور در گفت و گو با "فوتبالی" راجع به برد پرگل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اذعان کرد: "یکی از آخرین شانس‌های تیم‌ نفت بود تا در لیگ برتر بماند و می‌دانستیم‌ که با تمام توان بازی خواهند کرد. ما هم‌ از دقیقه یک خیلی محکم و جدی رفتیم‌ که سه امتیاز را بگیریم‌ و به جایگاه تیم‌ نفت توجهی نداشتیم. از اول بازی فوتبال خود را دیکته کرده و یک نتیجه مناسب با یک بازی خوب حاصل شد."

مدافع تی‌تی‌ها در پاسخ به این سوال که آیا نفت ضعیف کار کرد یا تراکتور خیلی بهتر بود هم‌ پاسخ داد: "نفت تا قبل خوردن گل، بد بازی نمی‌کرد ولی پس از دریافت گل شیرازه‌اش از هم‌ پاشید و ما کلا سوار بازی شدیم و اجازه هیچ‌گونه موقعیت سازی به این تیم را ندادیم."

وی درباره حضورش در ترکیب ثابت تیم پس از چند بازی هم‌ گفت: "این نظر سرمربی تیم در بازی‌های قبلی بود که من بازی بکنم یا نکنم. من هم در این مدت فقط سعی کردم کار خود را به درستی انجام دهم. منتظر فرصت دوباره‌ای بودم که شکر خدا این فرصت نصیبم شد و تمام تلاش خود را کردم. درنهایت مهم‌ موفقیت تیم است و همه در این راستا تلاش می‌کنند."

رزاق‌پور که مرتکب خطای پنالتی شده و نفت تنها گل خود را بدین شکل به ثمر رساند، برخورد اتفاق افتاده را خطا نمی‌داند. وی درباره این صحنه توضیح داد: "من با فاصله یک‌ متری از بازیکن حریف به هوا پریدم و توپ را اول من زدم و بازیکن حریف زیر مرا خالی کرد. مشابه همین صحنه چند دقیقه بعد وسط زمین اتفاق افتاد و داور خطا نگرفت. سوال من اینجاست که اگر این صحنه خطا نبود، پس چرا در محوطه جریمه مشابه آن را خطا اعلام کردند؟ البته خود آقای بنیادی‌فر با چند لحظه مکث سوت زد و می‌خواست ادامه بازی دهد ولی کمک داور به ایشان گفت که خطا بوده است. درهرحال به نظرشان احترام می‌گذارم و خدا را شاکرم که سریع به بازی برگشتیم."

مدافع چپ تراکتور درمورد اینکه چرا تیمش هفته‌هاست در کلین‌شیت ناکام بوده هم پاسخ داد: کلین‌شیت به عوامل مختلفی بستگی دارد و چون ما مدافعیم، بیشتر در چشم هستیم. سیستم بازی ما با آقای پاکو هجومی است و این ریسک بالایی دارد و ممکن است در بعضی صحنه‌ها توپ را از دست داده و دچار ضدحمله شویم و تیم حریف با تک موقعیت به گل برسد.

رزاق‌پور که ارتباط نزدیکی با محمد عباس‌زاده دارد پیشاپیش رکوردشکنی هم‌تیمی خود را تبریک گفت! وی درباره گلزنی عباس‌زاده هم گفت: "چه چیزی بهتر از این که آقای گل لیگ دوست صمیمی و همشهری من است؟ هم‌چنین دومین‌ گلزن لیگ برتر و آقای پاس گل لیگ هم‌ هم‌تیمی‌ها و دوستان من هستند و از این بابت خیلی خوشحالم. عباس‌زاده در این سال‌ها که در تراکتور بوده، خود را به عنوان مهاجمی گلزن و تمام کننده ثابت کرده و حقش حداقل دعوت به تیم ملی در یک اردو هست. مطمئنم در بازی‌های پیش‌رو باز هم‌ گل خواهد زد و برترین گلزن تاریخ تراکتور خواهد شد و پیشاپیش من این تبریک را به وی می‌گویم! البته که برای رضا اسدی هم زدن گل‌های بیشتر و برای ریکی ارسال پاس‌ گل‌های زیادتر را آرزو می‌کنم."

وی در پایان درباره بازی حساس این هفته تیمش‌ مقابل سپاهان هم گفت: "سپاهان تیم خوبی است و تیمی که صدرنشین است نشان داده کیفیت خوبی دارد. به نظرم بازی قشنگ و جذابی خواهد بود و حضور هواداران ما هم می‌تواند خیلی کمک کند. نگرانی خاصی نداریم و این بازی هم سه امتیاز دارد و با روال خود پیش خواهیم رفت. سعی می‌کنیم فوتبال مدنظر خود را انجام دهیم و نتیجه لازم را هم بگیریم."

1997