گزارش ویژه/ هرناندس چطور سرمربی نساجی شد؟

گزارش ویژه/ هرناندس چطور سرمربی نساجی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه نساجی از چه طریقی بین گزینه‌های مدنظر به  کارلوس هرناندس اینارخوس رسید؟

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی توافقی حمید مطهری از تیم فوتبال نساجی، مدیران این باشگاه سریعا باب مذاکره با گزینه‌های مورد نظرشان را باز کردند که در این میان، شمالی ها با کارلوس هرناندس اینارخوس، سرمربی سابق الشباب عربستان، به توافق رسید تا از این هفته هدایت نماینده استان مازندران را در لیگ برتر عهده‌دار شود.

گفته می شود این مربی اسپانیایی که سابقه کار در کشورهای حوزه خلیج فارس را در کارنامه دارد، با فوتبال آسیا مخصوصا در بخش پایه آشنایی زیادی دارد. طبق ادعای سرویس ورزشی روزنامه جام جم درباره چگونگی حضور این مربی جوان در ایران اینطور نوشته شده است که طبق خبرهای رسیده از داخل باشگاه و از سوی یکی از بازیکنان معروف فوتبال ایران، این مربی به مدیر و مالک باشگاه نساجی معرفی شده است و این شخص نقش پررنگی در حضور هرناندس ایفا کرده است.

این در حالی است که ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی ضمن رد ادعای روزنامه جام جم گفت:"هرناندس بدون هیچگونه واسطه‌ای و با مذاکره مستقیم خود باشگاه نساجی به ایران آمد تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد."

ظاهرا هرناندس قبل از پذیرفتن پیشنهاد هدایت نساجی مازندران در العربی عربستان فعالیت داشته و پیش‌تر هم در الشباب سابقه مربیگری دارد. البته که سابقه او به‌ویژه در تیم‌های پایه قابل توجه است که طبق گفته سیف‌الله‎پور جوان بودن و پتانسیل پرانرژی بودن این مربی در کنار شناخت خوب او از فوتبال پایه در انتخاب او تاثیرگذار بوده است.

گزارش از محمد زمانی

7655