شاهینِ تراکتور، پر پرواز ندارد!

شاهینِ تراکتور، پر پرواز ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن پرامید سابق فوتبال انزلی حالا به یک نیمکت‌نشین صرف در تراکتور تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، شاهین ثاقبی هافبک ۲۹ ساله تراکتور که سابقه بازی در تیم‌هایی چون سپاهان، پیکان، نساجی و ملوان را در کارنامه دارد، این‌روزها اصلا حال و روز خوشی را در تبریز سپری نمی‌کند.

شاهین که سر همین موضوع انتقادات زیادی را هم از سمت هواداران تحمل می‌کند، در دوران قربان بردیف حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت. عجیب‌تر اینکه سرمربی روسی حتی از او نمی‌خواست همراه با سایر بازیکنان ذخیره گرم کند تا مشخص شود هیچ برنامه‌ای برای استفاده از وی ندارد.

با جدایی بردیف و حضور سرمربی جدید، قفل نیمکت‌نشینی تمام وقت ثاقبی باز شد ولی باز هم وی نتوانسته دقایق زیادی در ترکیب تیمش بازی کند. ۱۷ دقیقه بازی مقابل نساجی، ۷۳ دقیقه برابر ذوب‌آهن و ۱۶ دقیقه مقابل فولاد تمام دقایق بازی بازیکنی بوده که زمانی پرامیدترین جوان فوتبال انزلی شناخته می‌شد.

هافبک باتجربه تراکتور در اولین دوره حضورش در این تیم به عنوان بازیکن سرباز روزهای بسیار خوبی را در تبریز سپری کرد و حتی توانسته با پیراهن این تیم مقابل استقلال و پرسپولیس هم گلزنی کند ولی بازگشت دوباره وی به ملوان که به لیگ یک سقوط کرده بود، سرنوشت فوتبالی وی را عوض کرد.

جالب اینکه ثاقبی ۲۹ ساله، سن و سال زیادی هم ندارد و اصولا باید الان در پخته‌ترین حالت ممکن برای تیمش میدان‌داری می‌کرد ولی شرایط برای وی به شکل دیگری رقم خورده است.

حال بازیکن سابق فوتبال انزلی باید بعد مدت‌ها دوری ملوان از لیگ برتر، دوباره به شهر زادگاهش برگردد و در برابر این تیم قرار بگیرد و شاید بهترین اتفاق برای وی بازی در برابر تیم سابق خود باشد. باید دید پاکو خمز از این بازیکن در شهر مادری خود استفاده خواهد کرد یا شاهین در انزلی هم باید کنار سرمربی و از روی نیمکت بازی را تماشا کند.

1997