هرناندس: نساجی بهترین آکادمی ایران را دارد/ از نساجی یک تیم برنده می‌سازیم

هرناندس: نساجی بهترین آکادمی ایران را دارد/ از نساجی یک تیم برنده می‌سازیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با وجود اینکه دستیارانش در این تیم را خودش انتخاب نکرده است، اما به آنها اعتماد کامل دارد.

به گزارش فوتبالی، کارلوس هرناندس در نخستین نشست خبری خود که پیش از دیدار نساجی مقابل آلومینیوم اراک برگزار شد، اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم صحبتی را شروع کنم، می‌خواهم به هواداران نساجی به خاطر اینکه توانستند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، تبریک بگویم و همچنین درگذشت نادر دست‌نشان را به همه مازندرانی‌ها تسلیت می‌گویم.

وی در پاسخ به این سؤال که انتخاب دستیارانش برعهده خودش بوده یا باشگاه انتخاب کرده است، گفت: من تنها به نساجی آمده‌ام و مسئولان باشگاه دستیاران را انتخاب کردند. من حداکثر اعتماد را به آنها دارم و همه با هم تلاش می‌کنیم تا نساجی موفق شود.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال نساجی درباره اینکه اگر اختلاف تاکتیکی با دستیارانش داشته باشد مشکل ایجاد نخواهد شد، تصریح کرد: نه خدا را شکر من هیچ مشکلی با آنها ندارم. من برای پنج بازی فعلاً تنها آمده‌ام و اعتماد کامل به کادرم دارم.

هرناندس در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند مشکل نساجی در این مدت چه بوده است، خاطر نشان کرد: مهمتر از هر چیزی این است که زمانی که به نساجی آمدم، از ما استقبال کردند و من سعی کردم طرز فکر بازیکنان را عوض کنم و یک تیم برنده خواهیم ساخت.

وی در واکنش به طرح این موضوع که مشکل نساجی ذهنی است، تصریح کرد: نه. گذشته، گذشته است ولی ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم برای بازی با آلومینیوم و هر چیزی که در توان‌مان باشد به نمایش می‌گذاریم. تیم باکیفیتی داریم، به ویژه آکادمی باشگاه خیلی خوب است و بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم. تمام فکر و تمرکز ما روی بازی فرداست.

سرمربی تیم فوتبال نساجی راجع به اینکه آیا برنامه‌ای برای آکادمی باشگاه دارد تا بتواند در آینده از بازیکنان جوان در تیم بزرگسالان استفاده کند، گفت: با مسئولان باشگاه درباره آکادمی صحبت کردیم. تیم زیر 21 سال قهرمان شده است و تیم 19 ساله‌ها نایب قهرمان. بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم و تمام تلاش ما این است که با آنها کار کنیم. در ایران بازیکنان بزرگی مثل علی دایی و جوان نکونام بوده‌اند و الان هم بازیکنانی مثل مهدی طارمی در پورتو و علیرضا جهانبخش در فاینورد بازی می‌کنند. فکر می‌کنم پتانسیل این را که با بازیکنان جوان کار کنیم، داریم چون نساجی بهترین آکادمی ایران را دارد.

2636