رزاق‌پور: انتظار واکس زدن از قنبری ندارم!

رزاق‌پور: انتظار واکس زدن از قنبری ندارم!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع چپ تراکتور که پاس تک گل تیمش را به محمد قنبری داد امیدوار است تیمش درنهایت با کسب سهمیه آسیایی دل تی‌تی‌ها را شاد کند.

به گزارش فوتبالی، سیدابوالفضل رزاق‌پور در پایان بازی تیمش راجع به بازی گفت:" اول باید به تیم خوب پیکان بابت بازی خوبی که انجام دادند، تبریک بگویم. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز مهمی را به دست آوریم. شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند به ظاهر بازی آسانی باشد ولی این‌طور نبود و فکر می‌کنم این بازی حتی از بازی با سپاهان هم سخت‌تر بود. خوشحالم که پیروز شدیم و در کورس کسب سهمیه باقی ماندیم. انشالله در ادامه اتفاقات خوبی بیفتد و با کسب سهمیه دل هوادارانمان را شاد کنیم."

مدافع چپ تراکتور که پاس تک گل تیمش را به قنبری داد، درباره این پاس گل هم گفت: هر بازیکنی از گل زدن و پاس گل دادن خوشحال می‌شود ولی در مج"موع موفقیت تیم مهم است. خوشحالم که توانستم به تیمم با این پاس گل کمک کنم و برای محمد قنبری هم بابت گلی که زد خوشحالم.

رزاق‌پور در پاسخ به این سوال که آیا انتظار داشت قنبری شادی گل واکس زدن کفش را برایش انجام دهد گفت: "ما چنین انتظاراتی نداریم! مهم این است تیم سه امتیاز را کسب کند و فرقی ندارد من یا هر بازیکن دیگری گل بزنیم یا پاس گل بدهیم. در نهایت این موفقیت تیم است که اهمیت دارد."

مدافع تراکتور در پایان درباره حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه گفت:" تماشاگران همیشه برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند. همیشه حمایت آن‌ها به ما انرژی داده و کمکمان کرده و امروز هم بابت حضورشان در این هوای بارانی متشکریم. پیرو حرف اولم امیدوارم با کسب سهمیه آسیایی دلشان را شاد کنیم."

1997