پاس گلی برای جشن چهل‌هزارنفری

پاس گلی برای جشن چهل‌هزارنفری

پایگاه خبری فوتبالی- سومین پاس گل فصل مدافع تراکتور از اهمیت به‌سزایی برای شاگردان پاکو خمز برخوردار بود.

به گزارش فوتبالی، حدود چهل هزار هوادار تراکتوری در روزی که دربی پایتخت هم تقریبا به صورت همزمان برگزار می‌شد، خود را به ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز رسانده بودند تا تیم محبوب خود را برای صعود به رتبه چهارم جدول یاری کنند. اتفاقی که درنهایت با پیروزی تراکتور و تساوی گل‌گهر حاصل شد و شاگردان پاکو خمز به رده چهارم جدول صعود کردند.

اما بازی با پیکان و جوانان مجتبی حسینی برای پرشورها اصلا ساده نبود. فیروزه‌ای‌پوشان در طول بازی و علی‌الخصوص نیمه دوم، موقعیت‌های خوبی داشتند و حتی توپ را به تیر دروازه محمدرضا اخباری هم کوبیدند و شاید بخت با تراکتور یار بود که توپی وارد دروازه‌اش نشد.

تک گل سرخ‌پوشان روی همکاری سیدابوالفضل رزاق‌پور و محمد قنبری در نیمه اول به ثمر رسید. جایی که مدافع تراکتور با فراری زیبا و ارسال توپ به محوطه جریمه، قنبری را صاحب موقعیت تک به تک کرد تا تک گل مسابقه به ثمر رسیده باشد.

این‌ پاس که سومین پاس گل مدافع قائمشهری در طول فصل می‌باشد، مطمئنا مهم‌ترین آن‌ها هم محسوب می‌شود؛ تا جایی که رسانه تراکتور باوجود اینکه چند روزی از این بازی می‌گذرد، امروز اقدام به انتشار پستی اختصاصی درباره آن کرده است. پاسی که درنهایت منجر به پیروزی اقتصادی تراکتور شد تا جشن چهل هزار نفری تی‌تی‌ها در یادگار با یک تساوی بدموقع به ضدحال تبدیل نشود!

1997