جزییات انتقال اسطوره لیورپول به برایتون

جزییات انتقال اسطوره لیورپول به برایتون

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که جیمز میلنر اسطوره لیورپول برای انتقال رایگان به برایتون در پایان فصل به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، لیورپول کم کم در حال تغییر نسل است و جیمز میلنر اسطوره محبوب لیورپول که در قهرمانی های این تیم در سالهای اخیر نقش مهمی داشته، در مسیر جدایی است. در سالهای اخیر جورجینیو واینالدوم و سادیو مانه از لیورپول جدا شدند و حالا میلنر نیز تصمیم گرفته است که در پایان فصل راه حضور در برایتون را در پیش بگیرد چرا که قراردادش با سرخ ها به اتمام می رسد و به بازیکن ازاد تبدیل خواهد شد.

میلنر در این فصل در تیم کلوپ نقش کمرنگی داشته هر چند که هر بار که بازی کرده، گزینه ای قابل اطمینان بوده و نمایش خوبی از خود ارائه داده است. میلنر در سن 37 سالگی تصمیم گرفته است که برای آخرین سالهای قبل از بازنشستگی خود به باشگاه برایتون ملحق شود. 

کلوپ خواستار تمدید قرارداد یک ساله میلنر شده بود اما مدیران لیورپول تصمیم گرفتند که قرارداد جدیدی به اسطوره تیمشان پیشنهاد ندهند. بدین ترتیب میلنر در پایان فصل به صورت رایگان و به عنوان بازیکن ازاد راهی برایتون خواهد شد. 

فابریزیو رومانو گزارش داده است که میلنر از همه نظر با برایتون به توافق رسیده است و قراردادی یک ساله را به امضا خواهد رساند. میلنر جدا از توانایی های خود درون زمین قرار است که به خاطر  رهبری خود درون زمین نیز به بازیکنی کلیدی در برایتون تبدیل شود.

4125