هافبک سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ بدون تیم مانده و مشتری ندارد

هافبک سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ بدون تیم مانده و مشتری ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز بازیکن کلمبیایی نتوانسته مقصد جدیدی را برای خود پیدا کند و در حال حاضر بدون تیم مانده است.

به گزارش فوتبالی، خامس که در سال 2014 با درخشش در جام جهانی نامش را سر زبان ها انداخت، پس از حضور در رئال مادرید، بایرن مونیخ و اورتون در حال حاضر بدون تیم است. در حقیقت این بازیکن  در ماه های اخیر در المپیاکوس حضور داشت اما در نهایت قراردادش با این تیم فسخ شد. خامس در حال حاضر پیشنهاد مناسبی برای آینده اش پیدا نکرده و بدون تیم مانده است.

خامس در حال حاضر هیچ مقصدی پیدا نکرده است. آخرین تیمی که به او پاسخ منفی داده، باشگاه برزیلی بوتافوگو بوده است. به نظر می رسد که خامس به پایان فوتبالش نزدیک شده است و به سطحی رسیده که کمتر تیمی حاضر به پذیرش اوست. ماتزوکو مدیر ورزشی بوتافوگو در موردش گفته است":" به جذب خامس فکر نمی کنیم. بوتافوگو به گزینه های دیگری فکر می کند. مذاکره ای نداشته ایم و این بحث برای  ما تمام شده است."

بشیکتاش دیگر تیمی است که از خرید خامس رودریگز منصرف شده است و در این شرایط بازیکن کلمبیایی در حالی که فقط 31 سال سن دارد، برای پیدا کردن مشتری برای خودش به شدت به مشکل خورده است.

4125