پاکدل - گومز؛ دو روی متفاوت نیمکت‌نشینی!

پاکدل - گومز؛ دو روی متفاوت نیمکت‌نشینی!

پایگاه خبری فوتبالی - دو خرید تراکتور در میانه‌های فصل سرنوشت مشابه از حیث نیمکت‌نشینی و متفاوت از بُعد تاثیرگذاری داشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، حامد پاکدل و خایمه گومز دو مهاجم خریداری شده تراکتور در میانه‌های فصل بودند که برای افزایش توان هجومی قرمزها به تبریز آمدند ولی نه‌تنها آن‌ها پشت خط رضا اسدی، هافبک تازه مهاجم شده و بازیکن مورد علاقه پاکو خمز ماندند، بلکه محمد عباس‌زاده دومین گلزن برتر لیگ هم این روزها به جمع آن‌ها اضافه شده است.

با این حال نیمکت‌نشینی مهاجم سابق پرسپولیس با مهاجم اسبق رئال مادرید کاستیا متفاوت از هم بوده و شاگرد نیم فصل اول یحیی، خیلی بیشتر از خرید اسپانیایی به درد تی‌تی‌ها خورده است.

پاکدل ۳۱ ساله دوندگی و سرعت بالایی دارد که این مشخصه‌ها مورد علاقه پاکو خمز است و مهاجم لرستانی را به تعویض همیشگی این سرمربی در نیمه دوم تبدیل کرده است. پاکدل که تا بدینجای کار دو پنالتی برای تیمش مقابل ملوان و صنعت نفت آبادان گرفته، در دقیقه ۶۵ بازی با مس کرمان به میدان آمد و روی یک گل قرمزها تاثیر مستقیم هم داشت.

اما اوضاع برای خایمه گومز بسیار متفاوت است. مهاجم اسپانیایی مدت‌هاست که اصلا به بازی گرفته نمی‌شود و در چهار بازی اخیر تراکتور صرفا در بازی با ملوان در دقیقه ۴+۹۰ جانشین گوستاوو واگنین شده تا به‌نوعی بتوان مدعی شد که به احتمال فراوان راه گومز و تراکتور خیلی زود و در انتهای فصل به پایان خواهد رسید.

1997