پیشنهاد اغواکننده عربستانی‌ها برای کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه

پیشنهاد اغواکننده عربستانی‌ها برای کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - هوگو لوریس کاپیتان تاتنهام با پیشنهادی برای خروج از لیگ انگلیس با سه برابر شدن دستمزدش مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، لوریس 36 ساله در سال 2012 از لیون راهی تاتنهام شد که در آن زمان تیم انگلیسی برای انتقالش 11.8 میلیون پوند هزینه کرد. از آن زمان تا کنون، لوریس به کاپیتان تاتنهام تبدیل شده و 447 بازی برای تیم شمال لندن داشته است. 

لوریس در سطح بین المللی نیز در سال 2018 بزرگترین موفقیت خود را داشت و فاتح جام جهانی شد. لوریس در این فصل با مصدومیت های متفاوتی مواجه شده است و گفته می شود که تاتنهام درها را به روی جدایی او باز گذاشته آن هم در حالی که فقط یک سال تا پایان قراردادش مانده است. 

تایمز گزارش داده است که لوریس پیشنهاد اغواکننده ای از جانب یک باشگاه عربستانی مواجه شده است. این باشگاه حاضر شده که دستمزد کنونی لوریس در تاتنهام که هفته ای 100 هزار پوند است را سه برابر کند. 

آخرین بازی تاتنهام در مقابل نیوکاسل بود که تیمش با نتیجه شش بر یک شکست خورد. لوریس در پایان آن بازی گفته بود:" شرم آور است. باید از هواداران عذرخواهی کنیم. چهره خوبی از خود ارائه ندادیم و نتوانستیم در سطح نیوکاسل باشیم."

4125