اعتراض هواداران استقلال؛ چرا پرسپولیس ۴ دقیقه و سپاهان ۲ دقیقه دیرتر شروع کردند؟

اعتراض هواداران استقلال؛ چرا پرسپولیس ۴ دقیقه و سپاهان ۲ دقیقه دیرتر شروع کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی-موضوع برگزاری همزمان دیدارهای سه هفته پایانی بین باشگاههای صدر جدولی موجب بروز اختلافاتی بین طرفداران فوتبال شده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ قرار بود مسابقات هفته بیست‌ونهم لیگ برتر به صورت همزمان و رأس ساعت ۱۸ در ۸ استادیوم مختلف سوت بخورد و آغاز شود این اتفاق در ارتباط با چند دیدار رخ نداد.

یکی از مهمترین دیدارهای امروز هفته بیست و نهم بازی تیم‌های پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر و گل گهر سیرجان بود که طی روزهای پیش از هفته بیست و هشتم لیگ برتر به خاطر برگزار نشدن همزمان مسابقات آن هفته مورد انتقاد شدید باشگاه استقلال قرار گرفت.

با توجه به حساسیت استقلالی‌ها نسبت به دیرتر برگزار شدن بازی پرسپولیس در هفته بیست و هشتم که ۲۴ ساعت پس از سپاهان و استقلال به میدان رفت شروع دیر هنگام بازی امروز پرسپولیس نیز انتقاد طرفداران این تیم در فضای مجازی را به همراه داشت.

هواداران استقلال در فضای مجازی به این موضوع پرداختند که چرا بازی تیم پرسپولیس با تأخیر ۴ دقیقه‌ای نسبت به بازی استقلال و دو دقیقه تاخیر نسبت به بازی سپاهان آغاز شده است؟ سوالاتی که این اتفاق را شبهه برانگیزتر جلوه می‌داد.

9098