کنایه سنگین مدافع تراکتور: وقتی پنجره بسته بود کجا بودید!؟

کنایه سنگین مدافع تراکتور: وقتی پنجره بسته بود کجا بودید!؟

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع تراکتور با کنایه می‌گوید با بهتر شدن شرایط تیمش دوباره برخی افراد یاد تراکتور افتاده‌اند!

به گزارش فوتبالی، سیدابوالفضل رزاق‌پور مدافع قائمشهری تراکتور پس از برتری تیمش مقابل نساجی در گفتگو با خبرنگاران عنوان داشت: "به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی کاملا یک‌طرفه بود. ما از دقیقه یک تا نود سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم که فکر کنم روز خوب آقای حقیقی بود. خدا را شکر هر جوری بود به سه امتیاز بازی دست پیدا کردیم و چهارمی ما قطعی شد. امیدوارم دست تقدیر یاری کند و سهمیه آسیایی کسب کنیم تا دل هوادارانی که اینقدر زحمت کشیدند را شاد کنیم."

دفاع چپ تراکتور بازی هفته بعد با استقلال را هم مهم می‌داند: "همه بازی‌ها برای ما به یک اندازه مهم است و این‌طور نیست که حالا که چهارمی قطعی شده، راحت بازی خواهیم کرد. ولی اینکه فشار و استرس کسب رتبه چهارم و سهمیه آسیایی دیگر وجود ندارد، خیلی خوب است. فکر کنم بازی خیلی خوبی جلوی استقلال انجام خواهیم داد."

رزاق‌پوردر پاسخ به این سوال که شرایط وی برای سال آتی چطور خواهد بود، کنایه سنگینی به اسامی لینک شده به تراکتور می‌زند: "من یک سال دیگر با تراکتور قرارداد دارم و ماندن یا نماندنم بستگی به نظر آقای خمز دارد. تا جایی که شنیده‌ام ایشان لیستی هم نداده ولی چیزی که برایم جالب است اینکه در یکی دو سال اخیر که اوضاع ما کمی خوب نبود و پنجره‌مان بسته بود، از این بازارگرمی‌ها نبود و از این صحبت‌ها نمی‌شد."

وی ادامه داد:" امسال که تیم یکدستی داریم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و شرایط تیم هم با حمایت‌های آقای زنوزی بهتر شده، نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها می‌شود. سال‌های قبل با تیم‌های دیگر بود و امسال دوباره یاد تراکتور افتاده‌اند! امیدوارم هر بازیکنی به تراکتور می‌آید، بازیکن خوب و بزرگی باشد. این تیم، کم بازیکن بزرگ نداشته است. مهدی کیانی، محمد عباس‌زاده و محمدرضا اخباری بزرگ‌ترهای تیم ما هستند که می‌بینید چه خوب تیم را یک‌دل کرده‌اند. امیدوارم هر کسی که آمد به تیم کمک کند."

1997