بازی با استقلال، آخرین بازی کاپیتان تراکتور خواهد بود؟

بازی با استقلال، آخرین بازی کاپیتان تراکتور خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط تراکتور و مهدی کیانی برای ادامه همکاری در فصل بعد، نامشخص است.

به گزارش فوتبالی، مهدی کیانی قدیمی‌ترین بازیکن کنونی تراکتور و البته جزو باسابقه‌ترین بازیکنان لیگ برتر است. کیانی در لیگ یک هم با تراکتور همراه بود و توانست درکنار این تیم به لیگ برتر صعود کند و سال‌هاست که بازوبند کاپیتانی تی‌تی‌ها را هم بر بازو می‌بندد.

با این حال کاپیتان اول تراکتور به روزهای انتهایی فوتبال خود رسیده و ۳۶ ساله است. موضوعی که باعث شده تا اهالی فوتبال از وی این سوال را مطرح کنند که آیا قصد بازنشستگی دارد یا خیر؟

کیانی البته در یکی از آخرین گفتگوهای خود عنوان داشت که اصلا به خداحافظی فکر نمی‌کند و می‌خواهد همچنان به فوتبال خود ادامه دهد. از آن‌جایی که قرارداد کاپیتان با تراکتور در انتهای فصل جاری به اتمام خواهد رسید، سوال این‌جاست که آیا مدیران این‌ تیم به دنبال تمدید با قدیمی‌ترین بازیکن خود خواهند بود؟

آن‌طور که به گوش می‌رسد تراکتوری‌ها مایلند کیانی فوتبال خود را با تراکتور به پایان رسانده و همانند سیدجلال حسینی در اولین تجربه خود پس از فوتبال دستیار سرمربی شده و همزمان در کلاس‌های مربیگری هم شرکت کند ولی تصمیم کیانی به ادامه فوتبال موضوعی است که برنامه‌ریزی‌ها را به هم می‌ریزد.

گفتنی است هافبک باسابقه قرمزها در نیم فصل از خیبر خرم‌آباد هم پیشنهاد داشت ولی تصمیم گرفت فصل را با تراکتور به پایان رساند و همواره ثابت کرده اولویت همیشگی وی تراکتور است. ولی این‌بار مشخص نیست که آیا تی‌تی‌ها هم مایل به تمدید قرارداد وی خواهند بود یا خیر؟

در همین راستا ممکن است بازی تراکتور در برابر استقلال آخرین بازی کاپیتان کیانی برای سرخ‌ها باشد و تنها جامانده قرمزپوشان تبریزی از تیم دهه ۸۰ هم به پایان کار با این باشگاه محبوب برسد.

1997