معمای خلیل‌زاده؛ شجاع در راه بازگشت به لیگ برتر؟

معمای خلیل‌زاده؛ شجاع در راه بازگشت به لیگ برتر؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ایرانی باشگاه الاهلی قطر در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده که پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 از این تیم جدا شد تا راهی لیگ ستارگان قطر و باشگاه الریان قطر شود، پس از 3 فصل حضور در فوتبال این کشور و بازی برای الریان و الاهلی، دوباره دوست دارد شانسش را در لیگ برتر تجربه کند و حتی در مصاحبه‌ای، به این موضوع اشاره کرده است.

طبیعتا گزینه اصلی شجاع در بازگشت به فوتبال ایران، پرسپولیس خواهد بود اما نحوه جدایی خلیل‌زاده از پرسپولیس و حضور دو مدافع میانی باکیفیت در این تیم باعث خواهد شد که مدافع تیم ملی، شانس زیادی برای بازگشت به پرسپولیس نداشته باشد مگر اینکه گولسیانی و پورعلی‌گنجی قصد جدایی از پرسپولیس را داشته باشند که در این صورت ماجرا فرق خواهد کرد. از سوی دیگر برخی شنیده‌ها حاکی از آن است پورعلی‌گنجی و شجاع بعد از حواشی مربوط به جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی، رابطه خوبی با یکدگیر ندارند و بعید است این دو بازیکن، در یک تیم باشگاهی با یکدیگر همبازی شوند.

این وسط و در بازار شایعات، اخباری درباره علاقه یکی از باشگاههای شهرستانی ثروتمند به جذب خلیل‌زاده منتشر شده و باید دید اگر قرار به بازگشت شجاع به لیگ برتر باشد، او حاضر خواهد شد در تیمی به جز پرسپولیس توپ بزند یا نه.

7655