چهره ویژه؛ آقای طلبکار به استقلال رسید!

چهره ویژه؛ آقای طلبکار به استقلال رسید!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست نساجی یکی از چهره‌های ویژه بازی این تیم مقابل آبی‌های پایتخت خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، احمد موسوی در حالی فردا مقابل استقلال قرار خواهد گرفت که هنوز ماجرای طلب او از باشگاه سابقش حل نشده است.

او یکی از طلبکاران داخلی استقلال است که گویا حدود 5 میلیارد تومان از این باشگاه طلب دارد. اگرچه استقلال بعد از پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی، از حل مشکل موسوی خبر داد اما این بازیکن در استوری اینستاگرامش، ادعای باشگاه استقلال را تکذیب کرده و گفته که طی دو سال اخیر، یک ریال هم دریافتی از این باشگاه نداشته است.

درباره موسوی این روایت وجود دارد که امور مالی باشگاه استقلال مدعی است از این طلب 5 میلیارد تومانی رقمی معادل 700 میلیون تومان در گذشته به احمد موسوی پرداخت شده و باید این مبلغ از اصل طلب 5 میلیارد تومانی کسر شود. موردی که موسوی آن را قبول ندارد.

نکته جالب اینکه سرپرست باشگاه استقلال، دیشب در مصاحبه‌ای مدعی شده که این باشگاه هیچ طلبکاری ندارد و این در حالی است که هنوز مشخص نشده که آبی‌ها با احمد موسوی به توافق رسیده‌اند یا نه.

 موسوی که بعد از انتشار استوری، صحبتی درباره طلبش از استقلال نداشته، شاید فردا مقابل خبرنگاران قرار بگیرد و این ماجرا را به صورت کامل توضیح دهد.

7655