واکنش مدافع تیم ملی به احتمال بازگشت به لیگ برتر

واکنش مدافع تیم ملی به احتمال بازگشت به لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدافع ایرانی باشگاه الاهلی قطر فصل آینده به لیگ برتر باز خواهد گشت؟

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده که شایعات زیادی درباره بازگشت وی به ایران بعد از حضور 3 ساله در قطر و ترکیب تیم الریان و الاهلی شکل گرفته است در تازه‌ترین مصاحبه‌اس مدعی شد که تاکنون با هیچ باشگاه ایرانی برای بازگشت به لیگ برتر مذاکره‌ای نکرده است.

شجاع خلیل‌زاده در آخرین مصاحبه خود به اخبار مربوط به بازگشت به ایران گفته است: " در فصل نقل و انتقالات همیشه این شایعه‌ها وجود دارد. بخصوص در مورد من و بازگشتم به لیگ ایران. من تا امروز مذاکره‌ای با تیم‌های ایرانی انجام نداده‌ام و همان‌طور که گفتم تمرکزم روی درمان آسیب‌دیدگی‌ام است. بنابراین تأکید می‌کنم که تصمیمی درباره آینده نگرفته‌ام و منتظرم ببینم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

درباره شجاع، دو روایت کاملا متفاوت وجود دارد. از یکطرف گفته می‌شود احتمال ماندن او در لیگ قطر وجود دارد و از طرف دیگر این بحث مطرح شده که افت شجاع در چند وقت اخیر باعث شده که نه تنها الاهلی بلکه سایر تیمهای قطری هم علاقه‌ای به همکاری با این بازیکن نداشته باشند و به همین دلیل، احتمال بازگشت این بازیکن به لیگ برتر وجود دارد.

شجاع، حتی در صورت عدم بازگشت به پرسپولیس، قطعا مشتریان جدی دیگری در لیگ برتر خواهد داشت و به همین دلیل است که بحث بازگشت او به فوتبال ایران، سر زبان‌ها افتاده است.

7655