بهم ریختن برنامه های نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد و چلسی بعد از مصدومیت ستاره انگلیسی

بهم ریختن برنامه های نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد و چلسی بعد از مصدومیت ستاره انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی – پاره شدن رباط صلیبی تامی آبراهام مهاجم تیم رم ضربه نابهنگامی به برنامه های نقل و انتقالاتی تیم های چلسی و منچستر یونایتد محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم انگلیسی در بازی آخر لیگ رم مقابل اسپتزیا مصدومیت بدی را تجربه کرد. او هنگامی که در تلاش برای به دست آوردن توپ بود ناگهان این مصدومیت برایش پیش آمد و در نهایت کادر پزشکی او را با برانکارد از زمین خارج کرد. طبق گزارش اسکای اسپورتس ایتالیا لیگامنت زانوی تام آبراهام آسیب دیده که احتمالا او را برای بازی تا ماه نوامبر یا دسامبر (5 تا 6 ماه) محروم خواهد کرد. روند طولانی درمان او ممکن است اخبار نقل و انتقالاتی حول او را به پایان برساند در حالی که بازگشت او به لیگ جزیره مورد بحث بوده است. چلسی بندی 64 میلیون پوندی برای بازخرید بازیکن سابق خود در قرارداد او نهاده که می‌تواند در این تابستان فعال شود، در حالی که منچستر یونایتد و استون ویلا که سابقه همکاری موقت با او داشته است جزو علاقه مندان این مهاجم انگلیسی هستند اما قطعا علاقه مندان به او قبل از صرف هزینه زیادی برای جذب او منتظر برگشتن او به آمادگی کامل خواهند بود.

آبراهام در فصل 2021 از چلسی به رم پیوست و در 106 باری که برای جالوروسی به میدان رفته موفق شده تا 36 بار دروازه حریفان این تیم را بگشاید و در لیگ کنفرانس اروپا با تیم رم به قهرمانی برسد، در حالی که تا سال 2026 با این تیم قرارداد دارد.

2102