پرسپولیس در آستانه انقلاب در خط دفاعی؛ مدافعان تیم ملی جانشین گولسیانی و پورعلی‌گنجی

پرسپولیس در آستانه انقلاب در خط دفاعی؛ مدافعان تیم ملی جانشین گولسیانی و پورعلی‌گنجی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا ترکیب خط دفاع پرسپولیس در فصل آینده دچار تغییر خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، یکی از دلایل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، عملکرد دفاعی بهتر این تیم نسبت به فصل گذشته بود. قرمزها  با دریافت 13 گل نسبت به سایر تیم‌ها کمترین گل دریافتی را داشتند.

نمایش خوب زوج گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی در قلب خط دفاع به همراه آمادگی علیرضا بیرانوند نقش زیادی در موفقیت شاگردان یحیی گل‌محمدی داشت منتهی پرسپولیسی‌ها نگران این هستند که شاید فصل آینده و از این جمع سه نفره، فقط بیرانوند را در اختیار داشته باشند.

داستان از این قرار است که با توجه به قانون ممنوعیت قرارداد ارزی با بازیکن و مربی خارجی، گئورگی گولسیانی که فصل بسیار خوبی را با پرسپولیس پشت سر گذاشت، به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد.

مرتضی پورعلی‌گنجی هم که سال گذشته با قراردادی 2 ساله به جمع قرمزها اضافه شد با توجه به داشتن بند فسخ 250 هزار دلاری در قراردادش و داشتن پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر، شاید بدش نیاید که دوباره در آن سوی آبهای خلیج فارس به فوتبالش ادامه دهد.

کار به جایی رسیده که شایعه شده اگر جدایی گولسیانی و پورعلی‌گنجی قطعی باشد، پرسپولیس سراغ شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان خواهد رفت تا این دو بازیکن دوباره زوج دفاعی این تیم شوند. البته برخی خبرها حاکی از آن است که سپاهان، مشتری خلیل زاده هم هست که باید دید در نهایت او به سپاهان خواهد رفت یا پرسپولیسی خواهد شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که در نقل و انتقالات تابستانی، قهرمان لیگ برتر چه شرایطی را تجربه خواهد کرد.

7655