آذرباد: مس رفسنجان شانس قهرمانی داشت ولی چوب داوری را خورد

آذرباد: مس رفسنجان شانس قهرمانی داشت ولی چوب داوری را خورد

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک مس رفسنجان هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که هنوز وضعیت نیمکت مس رفسنجان مشخص نشده و معلوم نیست این تیم با محمد ربیعی ادامه خواهد داد یا مربی دیگری را جانشین او خواهد کرد، ماندن یا نماندن محسن آذرباد در این تیم هم سوالی است که هنوز پاسخی برایش وجود ندارد.

آذرباد در گفت و گو با خبرنگار ما، درباره شرایطش گفت:" با توجه به قراردادی که با مس دارم، طبیعتا بازیکن این تیم هستم. البته که با چند تیم صحبت کردم و به زودی تکلیفم مشخص خواهد شد."

آذرباد که فصل گذشته از استقلال پیشنهاد داشت، درباره اینکه ممکن است برای فصل جدید به این تیم برود، چنین توضیحی داد:" کادر فنی استقلال سال گذشته به من لطف داشت ولی من با مس رفسنجان قرارداد داشتم و مس اجازه جدایی به من نداد. در این فصل هم تکلیف نیمکت استقلال و مس هنوز مشخص نشده و به نظرم باید زمان دهیم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد."

آذرباد هم مثل سایر مسی‌ها عقیده دارد که این تیم ضرر زیادی از داوری خورده است:" اشتباهات داوری باعث شد امتیاز نگیریم. ما حتی شانس قهرمانی هم داشتیم ولی چوب داوری را خوردیم‌.در بعضی بازی‌ها هم البته کم‌تجربه بودیم و ضربه خوردیم."

قدیمی‌ترین شاگرد محمد ربیعی درباره پریرا و منشا دو مهاجم خارجی تیمش، چنین نظری دارد:" منشا و پریرا دو بازیکن بزرگ هستند. در یک مقطعی نشد که ما تا آخر خوب پیش برویم، اگر این اتفاق می‌افتاد قطعا آمار گلزنی و پاس گل بیشتری داشتیم. یک سری اتفاقات افتاد و منشا از بازی دور شد، اول فصل پنالتی خراب کرد. حتی نیم‌فصل هم خواست از باشگاه جدا شود. سال گذشته هم من‌، منشا و مجید علیاری با هم بودیم و باشگاه از این قضیه سود برد."

سوال آخر ما از آذرباد درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ بود:" هر سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوب بودند. در یک مقطعی استقلال می‌توانست قهرمان شود سپاهان هم همینطور شانس زیادی برای قهرمانی داشت تا جایی که در پنج بازی آخر فکر می‌کردیم سپاهان قهرمان لیگ می شود اما تیم پرسپولیس به خاطر تجربه خوبی که داشت توانست قهرمان شود."

گفت و گو از مریم صمدی

2636