بازیکنی که بارسلونا در لیست فروش خود قرار داده است

بازیکنی که بارسلونا در لیست فروش خود قرار داده است

پایگاه خبری فوتبالی - باید دید که عملکرد بارسلونا در این پنجره نقل و انتقالاتی به چه شکل خواهد بود و آبی و اناری ها پس از این که نتوانستند مسی را برگردانند به سراغ جذب چه بازیکنانی می روند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اوضاعی که بارسلونا از لحاظ مالی دارد، برای این که بازیکن بخرد حتما باید بازیکنانی را به فروش برساند تا اجازه خرید را داشته باشد. به نظر می رسد که خوان لاپورتا برای فعالیت در بازار نقل و انتقال تابستانی خود را آماده کرده است و می خواهد با فروش یکی از بازیکنان کارش را استارت بزند.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، اولین بازیکنی که بارسلونا در لیست فروش خود قرار داده است، اریک گارسیا است. این مدافع اسپانیایی از سال 2021 به بارسلونا پیوسته است اما نتوانسته است آن طور که باید و شاید خودش را در ترکیب آبی و اناری ها جا بیندازد.

در حال حاضر با وجود مدافع هایی مثل آندریاس کریستنسن و همچنین رونالد آرائوخو فرصت بازی به اریک گارسیا نمی رسد. از سوی دیگر ژول کنده هم تمایل دارد که در پست مدافع وسط بازی کند.

به این ترتیب اریک گارسیا که 22 سال دارد در لیست فروش بارسلونا قرار گرفته است. قیمت او در سایت ترنسفرمارکت 10 میلیون یورو ارزیابی شده است و باید دید که بارسا به چه پیشنهاد هایی برای او گوش خواهد داد.

1470