حاجیلو: کهنه سرباز استقلالم و به این تیم خدمت میکنم

حاجیلو: کهنه سرباز استقلالم و به این تیم خدمت میکنم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر آکادمی باشگاه استقلال نسبت به وضعیت بازیکن رده پایه انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، اصغر حاجیلو درخصوص وضعیت تیم‌های پایه در کشور، اظهار داشت: حدود ۱۰ سال است که در تهران به عنوان یک کلان‌شهر پرورش بازیکن نداشتیم و چندسالی است که همه بازیکنان از شهرستان هستند. یک روز آکادمی تهران به خوبی بازیکن پرورش می‌داد اما حالا تنها یک مصرف کننده است. ثباتی وجود ندارد و کسی نیست که یک برنامه درست بدهد و این اتفاق با تغییر متوالی مدیران رخ می‌دهد. از طرف دیگر اشخاصی می‌آیند که اهل این کار نیستند. من کهنه سرباز استقلال هستم و ۵۷ سال سابقه دارم. کار من این است که مربیان خوبی را جمع کنم تا بازیکنان سطح بالایی را برای استقلال پرورش دهند.

وی با اشاره به کسب قهرمانی امیدهای استقلال، عنوان کرد: استقلال، بهترین‌های تهران و شهرستان‌ها را جمع کرد و قهرمان شد اما چیزی که ما دنبال آن هستیم؛ توسعه، استعدادیابی، جذب بازیکن و در ادامه انتقال بازیکنان به تیم بزرگسالان است تا این قهرمانی را تیم اصلی کسب کند نه تیم‌های پایه. آکادمی قهرمان بشود یا نشود می‌توان جام‌هایش را خریداری کرد. ۱۲ سال پیش که در آکادمی بودم، امثال رضا آذری، امید نورافکن، محسن کریمی، آرش رضاوند، احمد موسوی، ترابی و سعیدی همه نوجوانانی بودند که زیر دست من بودند.

مدیر آکادمی استقلال در مورد معرفی بازیکنان به تیم‌های پایه و پارتی بازی در آکادمی‌ها، عنوان کرد: معرفی بازیکن به تیم‌های آکادمی در تمام کشور وجود دارد و اجتناب ناپذیر است، اما حجت کریمی می‌خواهد این مسئله را به صفر برساند.

وی خاطرنشان کرد: مربی ایرانی را همیشه دوست داشته‌ام و فرقی نمی‌کند چه کسی باشد. لوگوی استقلال را الکی نبوسید و باید اول افتخار آفرینی کنید.

6442