جدایی کاپیتان کیانی از تراکتور قطعی شد؟

جدایی کاپیتان کیانی از تراکتور قطعی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر راه مهدی کیانی و تراکتور از هم جدا شده و دیگر این بازیکن را با پیراهن تراکتور نخواهیم دید.

به گزارش فوتبالی، از اواخر فصل گذشته تقریبا مشخص بود که راه مهدی کیانی و تراکتور در صورتی که کاپیتان بخواهد به بازی ادامه دهد، از هم‌ جدا خواهد شد. کیانی پا‌به‌سن گذاشته در طول فصل گذشته چندان توسط پاکو خمز و قربان بردیف به بازی گرفته نمی‌شد و بیشتر یک بازیکن نیمکت‌نشین برای تی‌تی‌ها بود.

در رابطه با کیانی گفته می‌شود مدیران تراکتور علاقه داشتند که وی با خداحافظی از فوتبال، همانند سیدجلال حسینی به عنوان دستیار پاکو خمز معرفی شده و کلاس‌های مربیگری خود را هم به صورت همزمان پشت سر بگذارد.

با این حال این بازیکن باتجربه در یکی از گفتگوهای خود در پایان فصل اعلام کرد که قصد بازنشستگی ندارد و می‌خواهد همچنان به بازی کردن ادامه دهد.

به همین جهت باید کار کیانی را در تراکتور تمام شده دانست. موضوعی که به صورت غیرمستقیم هم‌ می‌توان از صحبت‌های امروز هوشنگ‌ نصیرزاده دریافت کرد. نصیرزاده در بخشی از صحبت خود با رسانه رسمی باشگاه تراکتور چنین گفته است: "باتوجه به اتمام قرارداد مهدی کیانی اسطوره ارزشمند باشگاه، اخباری می‌تواند نقش مهمی در فصل آینده ایفا کند."

جملاتی که مشخص می‌کند تراکتور قصد تمدید قرارداد کاپیتان خود را ندارد تا یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ تراکتور به اتمام راه خود با این باشگاه برسد. از خیبر خرم‌آباد به عنوان مقصد احتمالی کیانی نام برده می‌شود.

1997