پایان قرارداد جنجال‌سازترین خرید گواردیولا در منچسترسیتی

پایان قرارداد جنجال‌سازترین خرید گواردیولا در منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - بنجامین مندی مدافع فرانسوی زمانی به عنوان یکی از خریدهای مهم گواردیولا به خط دفاعی منچسترسیتی ملحق شد اما جنجال های غیرورزشی باعث شد تا به ناکام ترین خرید مربی اسپانیایی در دوران حضورش در اتحاد تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، با پایان ماه ژوئن، قرارداد بنجامین با منچسترسیتی نیز به اتمام می رسد و خیال تیم انگلیسی از این خرید فاجعه بار، راحت خواهد شد.  سیتی برای خرید بنجامین مندی از موناکو 60 میلیون یورو پرداخت و امید زیادی به درخشش این بازیکن در پست دفاع چپ داشت. گواردیولا امید زیادی به بنجامین بسته بود اما مشکلات غیرورزشی، دوران فوتبال این بازیکن را نابود کردند.

بنجامین در نوامبر 2020 به اتهام تجاوز به یک زن 24 ساله، بازداشت شد. او با قید وثیقه آزاد شد تا این که به اتهام تجاوز به زنی دیگر دوباره بازداشت شد. منچسترسیتی در آگوست 2021 تصمیم گرفت که مندی را تعلیق کند و از آن به بعد، این بازیکن حتی یک دقیقه هم برای منچسترسیتی بازی نکرد. 

پرونده اتهامات به بنجامین مندی همچنان باز است  و مندی باید سه هفته دیگر در پرونده تجاوزی دیگر در دادگاه حضور پیدا کند. وی در اولین پرونده خود تبرئه شده بود. در هر صورت این بازیکن در ابتدا باید تکلیف پرونده های قضایی خود را مشخص کند و بعد به این فکر کند که آیا شانسی برای ادامه فوتبال در تیمی دیگر دارد یا نه.

4125