دفاع چپ تراکتور چشم سرمربی خارجی گل‌گهر را گرفت

دفاع چپ تراکتور چشم سرمربی خارجی گل‌گهر را گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه گل‌گهر شرایط جذب سیدابوالفضل رزاق‌پور را جویا شده است.

به گزارش فوتبالی، با مشخص شدن تکلیف نیمکت مربیگری گل‌گهر، این باشگاه سیرجانی شروع به جذب بازیکنان مدنظر سرمربی یونانی خود کرده است.

گویا مدیران گل‌گهر طبق لیستی که تهیه کرده بودند، فیلم بازی چندین بازیکن را در اختیار اوزونیدیس قرار داده‌اند که سرمربی جدید سرمه‌ای پوشان برای دفاع چپ، مدافع ۲۵ ساله تراکتور را پسندیده است.

در پست دفاع چپ گل‌گهر شایان مصلح را در اختیار داشت که این بازیکن از جمع سیرجانی‌ها جدا خواهد شد. این تیم همچنین مدافع تیم ملی امید، امیر جعفری را هم در این ناحیه از زمین در اختیار دارد.

طبق اخبار رسیده، مدیران گل‌گهر به صورت تلفنی از هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور، جویای شرایط جذب رزاق‌پور شده‌اند و احتمالا این باشگاه در روزهای آتی نامه رسمی هم به تراکتور بفرستد.

هنوز یک سال از قرارداد رزاق‌پور با تراکتور باقی مانده ولی گویا بند فسخی در قرارداد این مدافع چپ وجود دارد که گل‌گهر می‌تواند در صورت پرداخت آن این بازیکن را راهی سیرجان‌ کند.

گفتنی است تراکتور در پست دفاع چپ، پوریا آریاکیا را به دلیل اتمام قرارداد و عدم تمایل پاکو خمز تمدید نخواهد کرد و حالا با جدایی احتمالی رزاق‌پور که جزو بازیکنان ثابت ترکیب بردیف و‌ خمز در فصل گذشته بود، دستش در این پست کاملا خالی خواهد شد و باید به فکر استخدام نفرات جدید باشد.

1997