بارسلونا در آستانه فروش مدافع نیمکت‌نشین

بارسلونا در آستانه فروش مدافع نیمکت‌نشین

پایگاه خبری فوتبالی - نقش اریک گارسیا در بارسلونا در یک سال اخیر کاملا تغییر کرده است. این بازیکن که زمانی بازیکن فیکس بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بود، حالا به بازیکن مازاد تیم کاتالان تبدیل شده است و در برنامه های دلافوئنته جایی ندارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شرایط خرید اینیگو مارتینز را دنبال می کند و در این شرایط درها به روی جدایی اریک گارسیا باز است. این بازیکن در فصلی که گذشت، 32 بازی داشت اما فقط در 18 تایش فیکس بود و فقط در یازده تایش 90 دقیقه بازی کرد. این بازیکن اسپانیایی در فصل گذشته فقط 1800 دقیقه کرده است یعنی کلا 20 بازی کامل داشته است. ژاوی در فصل گذشته هم به مارکوس آلونسو بیش از اریک گارسیا در پست دفاع میانی باور داشت. 

از ایتالیا خبر می رسد که اینتر به جذب اریک گارسیا تمایل دارد. تیم کاتالان آماده است تا این مدافع را با ده میلیون یورو به فروش برساند چرا که این بازیکن را رایگان خریدند و حالا می توانند از فروش او درآمدزایی کنند. 

اریک پس از رشد کردن در آکادمی بارسلونا راهی منچسترسیتی شد و پس از اتمام قراردادش با این تیم دوباره راهی بارسلونا شد. حالا گارسیا دوباره در مسیر ترک تیم کاتالان قرار دارد  که احتمال حضورش در فوتبال ایتالیا زیاد است.

4125