بازیکنی که اولین خرید گواردیولا در منچسترسیتی بود

بازیکنی که اولین خرید گواردیولا در منچسترسیتی بود

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان در حال حاضر در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد و تنها اعلام رسمی انتقال او به جمع آبی و اناری ها باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، گوندوغان در حال حاضر 32 سال دارد. او اولین خرید پپ گواردیولا در منچسترسیتی بوده است و در این سال ها نقشی ویژه در تیم او بازی کرده است. در حقیقت در سال 2016 وقتی که گواردیولا به تازگی به عنوان سرمربی منچسترسیتی انتخاب شده بود، ایلکای گوندوغان را به عنوان اولین خرید خود درخواست کرد.

سران منچستر سیتی برای خرید ایلکای گوندوغان تنها 21 میلیون پوند هزینه کردند و با یک قیمت معقول این بازیکن آلمانی را از بروسیا دورتموند خریداری کردند. گوندوغان هفت سال در جمع سیتیزن ها توپ زد و به تمام افتخارات ممکن از لحاظ تیمی در این باشگاه رسید. او در فصلی که گذشت به همراه سیتیزن ها فاتح سه گانه شد و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

اکنون او با به پایان رسیدن قراردادش با منچستر سیتی راهی بارسلونا می شود و باید دید که عملکرد او در جمع آبی و اناری ها به چه شکل خواهد بود. او در بارسا قرار است جای سرخیو بوسکتس را پر کند.

1471