دو ستاره‌ای که خرید آن‌ها برای منچسترسیتی کمتر از 70 میلیون پوند هزینه داشت

دو ستاره‌ای که خرید آن‌ها برای منچسترسیتی کمتر از 70 میلیون پوند هزینه داشت

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی یک فصل فوق العاده را پشت سر گذاشت و به این ترتیب موفق شد قهرمان هر سه جام پایان فصل شود و سه گانه را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این موفقیت منچستر سیتی اتفاقی نبود و برای این که علت موفقیت سیتیزن ها را پیدا کرد باید به تابستان قبل یعنی تابستان 2022 رجوع کرد؛ جایی که منچستر سیتی یکی از ستاره های اصلی خود یعنی ارلینگ هالند را خریداری کرد.

اگر بخواهیم مبلغی که منچستر سیتی برای خرید هالند هزینه کرد را به پوند حساب کنیم می بینیم که خرید او حدود 50 میلیون پوند برای سیتیزن ها هزینه داشته است. از سوی دیگر مانوئل آکانجی را هم منچستر سیتی از دورتموند خریداری کرد و برای او چیزی حدود 15 میلیون پوند پرداخت کرد.

در حقیقت منچسترسیتی برای خرید ارلینگ هالند و مانوئل آکانجی، روی هم رفته مبلغی زیر 70 میلیون پوند پرداخت کرده است اما این دو ستاره عملکرد بسیار خوبی در منچستر سیتی داشتند و به قهرمانی این تیم کمک زیاد کردند.

مانوئل آکانجی در خط دفاع و ارلینگ هالند در خط حمله دو ستاره منچستر سیتی در فصل گذشته بودند و خرید های بسیار خوبی برای تیم پپ گواردیولا محسوب می شوند و باید دید که چه عملکردی در فصل های پیش رو خواهند داشت.

1471