غیررسمی/ این سه بازیکن از پرسپولیس می‌روند

غیررسمی/ این سه بازیکن از پرسپولیس می‌روند

پایگاه خبری فوتبالی- یحیی گل محمدی برای جذب نفرات جدید روی نام سه شاگرد تیمش خط قرمز کشیده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که از چندی پیش و با شروع نقل و انتقالات تابستانی بحث زیادی درباره لیست پرسپولیس شکل گرفته بود، اکنون پس از جلسه روز گذشته یحیی گل‌محمدی با رضا درویش شنیده می‌شود نام 3 بازیکن این تیم فعلا در لیست مازاد سرخپوشان قرار گرفته است.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی بازیکنانی هستند که به همراه شیخ دیاباته جایی در لیست قرمزها برای فصل آینده نخواهند داشت و این موضوع روز گذشته از سوی یحیی گل‌محمدی به اطلاع رضا درویش رسیده است.

سیامک نعمتی که بعد از درخشش در پیکان در نهایت به عنوان یکی از خریدهای دوره مدیریت علی اکبر طاهری و با نظر برانکو ایوانکوویچ به این تیم پیوسته بود، پیش از حضور در پرسپولیس با گلزنی مقابل استقلال و درخشش در پیکان توانسته بود نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.

سیامک پیش از این و در زمستان نیز در لیست خروج یحیی قرار گرفت اما شرایط قراردادی او و برخی فشارها از بیرون باشگاه موجب شد تا او تا پایان فصل در پرسپولیس بماند اما قابل پیش‌بینی بود که او در پایان فصل چاره‌ای جز جدایی از این تیم نداشته باشد.

کمال کامیابی‌نیا که قدیمی ترین خرید برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس محسوب می‌شود و در ابتدای لیگ پانزدهم به این تیم پیوست دومین بازیکنی است که در لیست خروج یحیی قرار گرفته است.

کامیابی‌نیا یک‌سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایت مدیران پرسپولیس را جلب کند.

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی که در تابستان سال گذشته و علیرغم برخی نارضایتی‌های به پرسپولیس پیوست سومین بازیکن خروجی قرمزها است که یحیی با نیمکت‌نشین کردن او در چند بازی پایانی نشان داد اعتقادی به او ندارد و او نیز در لیست خروج قرار گرفته است.

قطعا لیست یحیی تنها با خروج این 3 بازیکن بسته نخواهد شد و در صورت جذب بازیکنان مدنظر که لیست آن در اختیار مدیرعامل قرار گرفته این لیست در روزهای آینده دچار تغییر خواهد شد.

7655