دو مدافع وسط اصلی رئال مادرید برای فصل آینده چه کسانی خواهند بود؟

دو مدافع وسط اصلی رئال مادرید برای فصل آینده چه کسانی خواهند بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این تابستان در پنجره نقل و انتقالاتی در فعالیت هایی که داشته است به دنبال جذب مدافع وسط نبوده است و همین قضیه موجب می شود تا تغییری در ترکیب خط دفاعی رئال مادرید برای فصل آینده شاهد نباشیم.

به گزارش فوتبالی، تنها بازیکنی که به عنوان مدافع در این تابستان توسط رئال مادرید جذب شده است، فران گارسیا است. این بازیکن در اصل یک مدافع چپ است و از رایو وایکانو جذب شده است.

به گفته روزنامه آ اس، دو مدافع وسط اصلی تیم کارلو آنچلوتی برای فصل آینده ادر میلیتائو و داوید آلابا خواهند بود و آنچلوتی همچنان قصد دارد مثل فصل گذشته از این دو بازیکن به عنوان ساختار اصلی خط دفاعی خود استفاده کند.

آنچلوتی در حال حاضر بازیکنان دیگری مثل ناچو فرناندز و آنتونیو رودیگر را هم در ترکیب خود دارد اما ترجیح او همچنان زوج آلابا - میلیتائو است. آنچلوتی پس از این که در بازی برگشت رئال مادرید - منچسترسیتی در فصل گذشته از آنتونیو رودیگر استفاده نکرد، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. او از میلیتائو استفاده کرده بود و رئال مادرید چهار گل خورد. این در حالی بود که در بازی رفت، آنتونیو رودیگر فیکس شده بود و به خوبی ارلینگ هالند را مهار کرده بود.

1470