ستاره منچسترسیتی بهترین مدافع فصل از نگاه بازیکنان بوندسلیگا

ستاره منچسترسیتی بهترین مدافع فصل از نگاه بازیکنان بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - روبن دیاز مدافع منچسترسیتی با نظرسنجی از فوتبالیست های بوندسلیگا عنوان بهترین مدافع فصل فوتبال اروپا را کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی پرتغالی بخشی از فصل درخشان منچسترسیتی با کسب سه جام بزرگ بود که تیم انگلیسی  توانست با قهرمانی در استانبول و غلبه بر اینتر، فصل شاهکارش را تکمیل کند. 

دیاز با درخشش در خط دفاعی تیم گواردیولا در سالهای اخیر توانسته قلب هواداران منچسترسیتی را از آن خود کند. او در این فصل 43 گل در کل تورنمنت ها داشت که عملکرد درخشانی از خود ارائه داد.  مدافع سابق بنفیکا با تمجید و تحسین های زیادی از عملکردش مواجه شده است. 

در این نظرسنجی، 252 بازیکن بوندسلیگا بهترین مدافع فصل فوتبال اروپا  را انتخاب کردند. در این نظرسنجی که توسط کیکر انجام شد، 31.2 درصد ترجیح دادند که رای ندهند یا به گزینه ای به جز گزینه های موجود در نظرسنجی رای دادند اما دیاز با 24.2 درصد ارا عنوان بهترین مدافع فصل را از آن خود کرد. داوید آلابا بازیکن سابق رئال مادرید با 9.9 درصد آرا دوم شد در حالی که رودیگر با 7.9 درصد و ویرجیل فن دایک با شش درصد در رده های بعدی جای گرفتند. البته دیگر مدافعان منچسترسیتی نظیر جان استونز با 5.3 و کایل واکر با چهار درصد آرا نیز در کنار بازیکنانی نظیر گواردیول و دلیخت در نظرسنجی حضور داشتند.

4125