ستاره لیگ انگلیس و یک رپر، سهام باشگاه لیگ دسته نهم انگلیس را خریدند

ستاره لیگ انگلیس و یک رپر، سهام باشگاه لیگ دسته نهم انگلیس را خریدند

پایگاه خبری فوتبالی  ویلفرد زاها ستاره کریستال پالاس با شراکت استورمزی رپر سرشناس سهام باشگاه "کرویدون اتلتیک" در سطح غیرحرفه ای فوتبال انگلیس را خریدند.

به گزارش فوتبالی، زاها و استورمزی (که نام واقعی اش مایکل اوو جونیور است) هر دو در منطقه کرویدون در جنوب لندن بزرگ شده اند و سالهاست که با هم دوست هستند. این دو با همکاری دنی یانگ، سرپرست سابق باشگاه کریستال پالاس تصمیم گرفته اند که تیم منطقه دوران کودکی خود را بخرند. تیمی که در حال حاضر در سطحی معادل لیگ دسته 9 فوتبال انگلیس بازی می کند. باشگاه کرویدون اتلتیک فروش سهام خود به ویفرد زاها را تایید کرده است. 

زاها البته مالکیت یک باشگاه دیگر در زادگاهش ساحل عاج را هم به عهده دارد، باشگاهی به نام "اسپوا ده آگنبگورو" که سهام آن را به همراه برادرش کارین در سپتامبر 2022 خریده بود.

مهاجم 30 ساله همچنین با افتخار خود را مالک آکادمی "ویلفرد زاها" می داند. بدین ترتیب این ستاره تصمیم گرفت که به دیگر شخصیت های معروفی اضافه شود که در سالهای اخیر سهام باشگاه های کوچک فوتبال بریتانیا را خریده بودند. به طور مثال رایان رینولدز بازیگر نقش "ددپول" با خرید سهام رکسهام حسابی مورد توجه قرار گرفت و گری نویل نیز به سراغ خرید سهام باشگاه سالفورد رفت.

4125