خداحافظی گلزن‌ترین مدافع لیگ برتر از فوتبال؛ سلام شیری به کادر فنی تیم محبوب!

خداحافظی گلزن‌ترین مدافع لیگ برتر از فوتبال؛ سلام شیری به کادر فنی تیم محبوب!

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان سابق نساجی با چه کارنامه‌ای از دنیای بازیگری خداحافظی کرد؟

به گزارش فوتبالی، با حضور سیدمهدی رحمتی در نساجی تغییرات گسترده‌ای در عمق اسکواد این تیم رخ داده و نساجی با خیل عظیمی از بازیکنان ورودی و خروجی روبه‌رو بوده است.

یکی از بازیکنانی که فصل آینده در نساجی توپ نخواهد زد، کاپیتان این تیم بود؛ گرچه خروج شیری به منظور جدایی‌اش از نساجی نیست چون که قرار است از فصل آینده در کنار سیدمهدی رحمتی به عنوان مربی در خدمت نساجی باشد.

حامد شیری از معدود مدافعانی است که توانسته آمار گلزنی بالایی را از خود برجای بگذارد و همواره در صف اول گلزنان نساجی در هر فصل حضور داشته است 

رکوردهای ویژه نساجی در دستان حامد شیری

پنج فصل از روزی که جواد نکونام نساجی را به لیگ برتر رساند می‌گذرد. نقطه اشتراک تیم قائمشهری در تمام این فصول کسی نیست جز حامد شیری.

وی با انجام ۱۲۴ بازی، رکورددار بازی برای این تیم در لیگ برتر است.  همچنین او با ۱۸ گل زده بهترین گلزن قلب تپنده قائمشهر در طول این ۵ فصل محسوب می‌شود.

متخصص پنالتی

حامد شیری در دوران حرفه‌ای خود در قالب تیم‌های سایپا، فجر، شموشک و نساجی به طور کلی در ۳۱۶ مسابقه لیگ برتری به میدان رفته و آمار ۳۸ گل زده را از خود برجای گذاشته است. 

آماری قابل توجه که باعث شده شیری عنوان گلزن‌ترین مدافع تاریخ لیگ برتر را از آن خود کرده است.

نکته ویژه در گل‌های لیگ برتری شیری این است که بیش از ۵۰ درصد گل‌هایش از پنالتی به دست آمده است. او پشت ۲۷ ضربه پنالتی ایستاده و فقط سه پنالتی را از دست داده و با این حساب، او یکی از پنج بازیکن پنالتی‌زن لیگ برتر است.

گزارش از جواد حامدنیا/ پایگاه خبری فوتبالی

۹۰۹۸