عکس جالب از تمرین شاگردان الهامی/ یاران ربیعی در اردوگاه الهامی

عکس جالب از تمرین شاگردان الهامی/ یاران ربیعی در اردوگاه الهامی

پایگاه خبری فوتبالی- بر خلاف برخی شایعات نقل و انتقالاتی، سه بازیکن مس رفسنجان در این تیم ماندگار شدند.

به گزارش فوتبالی، با پایان یافتن لیگ بیست و دوم، طبق انتظار هر ساله نیمکت برخی تیم‌ها دچار تغییر شد. در یکی از این تغییرات ساکت الهامی از هوادار جدا شد و به مس رفسنجان پیوست. حالا الهامی جانشین محمد ربیعی شده که طی چهار سال هدایت این تیم، همواره مسیری صعودی را سپری کرد. ربیعی در این چهار سال با مس به ترتیب، صعود به لیگ برتر، رتبه هفتم، رتبه ششم و رتبه پنجم را تجربه کرد تا توقع رفسنجانی‌ها برای فصل جدید چیزی کمتر از کسب سهمیه آسیا نباشد.

به همین منظور ساکت الهامی که ماموریت سختی در پیش دارد، فعالیت نقل و انتقالاتی تیمش را آغاز کرده که در این بین خبر تمدید سه بازیکن مس، جالب توجه بود؛ حامد لک، محسن آذرباد و البته مهرداد رضایی!

حامد لک در حالی از پرسپولیس به رفسنجان آمد که در همان برهه گفته می شد قرار است محسن آذرباد راهی استقلال شود اما هر دو در مس همبازی شدند و جزو مهره‌های محبوب محمد ربیعی قرار گرفتند. ارتباط بین این مربی و بازیکنان آنقدر خوب بود که بعد از جدایی ربیعی، برخی شایعات از پیوستن حاکی آن بود که لک و آذرباد هم با او به ذوب آهن خواهند رفت اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت این دو بازیکن تصمیم گرفتند به همکاری با مس رفسنجان ادامه دهند.

از همه جالب‌تر، ماجرای ساکت الهامی و مهرداد رضایی است. همه چیز به اواخر اسفند سال گذشته و مصاف دو تیم هوادار و مس رفسنجان در هفته 21 لیگ برتر برمی‌گردد. جایی که مهرداد رضایی بعد از گلزنی به تیم ساکت الهامی تصمیم گرفت پاسخ کری خوانی قبلی این مربی را بدهد. الهامی که در جریان جام حذفی موفق به شکست مس شده بود، بعد از بازی خطاب به چند خبرنگار گفته بود: «من با چهارتا پیرزن هم اینها را می‌برم.» هر چند او بلافاصله بابت بیان این جمله عذرخواهی کرد اما چند ماه بعد، مهرداد رضایی هافبک تیم رفسنجانی بعد از گلزنی به تیم تحت هدایت ساکت الهامی حالتی سالخورده و عصا به دست را شبیه سازی کرد تا اینگونه پاسخ این مربی را بدهد. 

همین مساله باعث شده بود که بعد از انتخاب الهامی به عنوان سرمربی مس رفسنجان این شایعه مطرح شود که رضایی چاره‌ای جز جدایی از این تیم ندارد اما تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد این بازیکن در محل تمرین مس حاضر است و اتفاقا از روحیه خوبی هم برخوردار است تا اینگونه به نظر برسد که کدورتی بین او و مربی جدیدش وجود ندارد.

با این حال باید منتظر ماند و دید آیا این بازیکن و مربی اتفاقات قبلی که میانشان بوده را فراموش کرده‌اند یا هر آنچه پیش آمده زمینه ساز حواشی بعدی خواهد بود.

6442